Van retour naar relatie – een inspirerende avond bij Kyden
dinsdag 07 oktober 2025 16:01 Wat een mooie, interactieve sessie was het weer! In het gastvrije, splinternieuwe kantoor van Kyden in Hilversum gingen we met elkaar in gesprek over circulariteit – niet als economie, maar als ... lees verderTerugblik Ronde Tafel AI & Ethiek – VGZ Café Arnhem
maandag 22 september 2025 10:05 Op donderdagmiddag 18 september kwamen we samen in het VGZ Café in Arnhem om te verkennen hoe je AI op een duurzame en ethische manier kunt inzetten. We startten met een eerlijk en inspirerend ... lees verder
Terugblik inspiratiesessie CX in the City | Den Bosch
donderdag 18 september 2025 10:49 Vieren, verbeelden, verenigen en trots – dat zijn de kernwaarden die de stad Den Bosch wil uitdragen. En precies dat voelden we op 9 september, toen we samen de stad introkken. Iedereen begon de ... lees verderTerugblik op een sprankelende PvKO-sessie: Communicatie in beeld
dinsdag 08 juli 2025 08:56 Op een zonnige vrijdagochtend luidden we samen de zomer in. In de Haagse bibliotheek. Met een hands-on sessie vol energie, creativiteit en plezier. We werkten op een verrassende manier aan iets ... lees verderTerugblik op een inspirerende middag bij TUI: Haal de robot uit de mens..
maandag 23 juni 2025 20:08 Wat gebeurt er als je de hype rond AI even parkeert, en écht kijkt naar de praktijk? Dan krijg je een middag vol eerlijke verhalen, concrete voorbeelden en open gesprekken over de digitale collega... lees verderTerugblik op de PvKO-sessie over mensgericht design - ontwerpen met empathie
donderdag 22 mei 2025 11:24 In een zomers Hilversum ontmoetten we elkaar in de inspirerende omgeving van het kantoor van Informaat, met uitzicht op het Goois Natuurreservaat. Tijdens deze inspiratiesessie stonden empathie ... lees verderTerugblik: AI en klantinzicht – sneller, slimmer en persoonlijker
vrijdag 18 april 2025 13:59 Klantinzicht is de sleutel tot een sterke klantrelatie – en met AI kunnen we die sleutel steeds sneller omdraaien. Tijdens deze inspiratiesessie doken we samen in de wereld van AI-gedreven ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Klantgericht leiderschap met impact: gedreven door kernwaarden van je organisatie
maandag 07 april 2025 22:31 Een inspirerende middag over klantgericht leiderschap! Wat een mooie middag was het bij Picnic in Amsterdam! Samen met collega-organisatie CCMA mochten we bijna 100 deelnemers verwelkomen in het ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Van Wereldwijde Inzichten naar Jouw Future-proof CX Praktij
donderdag 13 februari 2025 13:58 Dinsdag 11 februari, een beetje druilerige dinsdagavond in Den Haag. Zo'n avond waarop je ook op de bank kan gaan zitten en wat Champions League voetbal kan meepakken. Of naar talkshows kunt ... lees verderTerugblik Winterfestival 2025
donderdag 30 januari 2025 10:20 "De gastvrijheid van PvKO, inspirerende keynote sprekers, en een fantastische locatie maakten het onvergetelijk." "Een mooie gemengde groep, gezelligheid en veel inspiratie om mee naar huis te ... lees verderTerugblik Online Inspiratiesessie: "Breng AI aan tafel"
donderdag 12 december 2024 13:47 Breng AI zoveel mogelijk aan tafel, maar houd zelf de regie! Dat was de belangrijkste boodschap van de Online Inspiratiesessie op maandagmiddag 9 december. Een inspirerende middag waarin Peter ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Écht Klantgericht Leiderschap met impact – maar hoe dan?
maandag 11 november 2024 21:22 Donderdag 7 november, Villa Rozenlust aan de Maashaven in Rotterdam. De PvKO-community kwam bij elkaar voor een inspirerende sessie met een van de meest toonaangevende sprekers op het gebied van ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
zondag 13 oktober 2024 09:00 Hoe creëer je een consistente klantbeleving door alle touchpoints heen, zelfs met talloze aanbieders en dienstverleners… was de centrale vraag die in de Inspiratiesessie op 3 oktober aan bod kwam.... lees verderTerugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
donderdag 03 oktober 2024 11:58 Op maandag 30 september kwam een select groepje leden van het Platform voor Klantgericht Ondernemen bijeen voor een Ronde Tafel sessie bij de Hogeschool Utrecht. Hun doel: een deep-dive in de ... lees verderRecensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
vrijdag 27 september 2024 16:05 Als boekenclub lezen wij samen boeken die wat minder in het oog springen. We zijn als CX-professionals op zoek naar nieuwe inzichten die ons écht verder helpen. Boekenparels! De zomermaanden ... lees verderESG x CX: van beleving naar betekenis!
woensdag 11 september 2024 09:01 Op 10 september waren de leden van PvKO te gast bij Kyden in Baarn om met elkaar te ontdekken en bediscussiëren hoe klantgerichtheid en maatschappelijk ondernemerschap (nog) meer hand in hand ... lees verderTerugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
maandag 15 juli 2024 09:21 Voor de laatste sessie voor de zomer verwelkomden we ruim 50 deelnemers bij de Buitenplaats RAUM. We luistereden naar drie verhalen over B2B loyaliteit in theorie en praktijk, met voorbeelden hoe ... lees verderRecensie PvKO Boekenparels: Het zinnigste boek dat je ooit zult lezen; Hoe we weer zin kunnen maken van de toekomst
dinsdag 09 juli 2024 10:10 Als boekenclub lezen wij samen boeken die wat minder in het oog springen van CX-professionals, op zoek naar nieuwe inzichten die ons écht verder helpen. Pareltjes. De afgelopen maanden hebben we ... lees verderTerugblik op de Inspirerende Gen Z CX Transformatie Sessie
maandag 24 juni 2024 10:35 We kennen allemaal onderzoeken die over Gen Z gaan, maar in deze sessie verkenden we samen met Gen Z de weg naar CX Transformatie. Het was absoluut geen geijkt verhaal, maar een kennismaking met ... lees verderTerugblik THE INC Industry Day
woensdag 12 juni 2024 09:10 Op 5 juni was de PvKO community te gast op de Hotelschool The Hague, vestiging Amsterdam. Samen met de organisatie van de internationale conferentie THE INC 2024 verzorgde PvKO het programma van ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
woensdag 22 mei 2024 09:30 Al zeventien jaar doet MarketResponse onafhankelijk onderzoek naar welke bedrijven het klantvriendelijkst zijn. Op dinsdag 14 mei beleefden meer dan 200 deelnemers een energiek event bij Beeld en ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie
maandag 13 mei 2024 09:22 Dinsdag 16 april ontmoette de PvKO community elkaar in de 'huiskamer van Den Haag' - muziek- en cultuurcentrum Amare - rond het thema hoe mensen het verschil maken in de transformatie naar oprecht... lees verderRecensie PvKO Boekenparels: Scaling Up Excellence
donderdag 25 april 2024 11:39 Als boekenclub lezen wij samen boeken die wat minder in het oog springen als CX-professional op zoek naar nieuwe inzichten die ons écht verder helpen. Pareltjes. De afgelopen maanden hebben we ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Behavioural Design: hoe veranderen we gedrag en doorbreken we routines?
woensdag 27 maart 2024 10:54 Meer dan 100 deelnemers uit de PvKO community genoten van deze Inspiratiesessie over Behavioral Design op de mooie eventlocatie bij Achmea in Zeist. In een interactieve sessie kwamen theorie en ... lees verderTerugblik Winterfestival 2024
maandag 05 februari 2024 13:07 251 deelnemers, 7 transformatieverhalen, 4 verdiepingssessies, 4 workshops, 1 lagerhuis debat, 2 waardevolle keynotes, 7 kg snoep, een mooie mix van happen en dranken, 1 inspirerende locatie .... ... lees verderRonde Tafel Terugblik Proactief Datagedreven Werken: Verbeterde Dienstverlening of Ongevraagd Dwingend.
vrijdag 02 februari 2024 14:25 Op donderdag 1 februari waren we te gast bij VGZ in Arnhem voor de Ronde Tafel Proactief Datagedreven Werken: Verbeterde Dienstverlening of Ongevraagd Dwingend. Onder de bezielende leiding van ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Levenslange klantrelaties … hoe?
vrijdag 08 december 2023 14:05 Op maandag middag 27 november kregen we een flinke dosis inspiratie tijdens de sessie over levenslange klantrelaties, op het mooie kantoor van Capgemini in Utrecht. Gastvrouw Maaike Slagter, nam... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Ga slim om met de onbegrensde mogelijkheden van AI
donderdag 02 november 2023 17:00 Op maandagavond 30 oktober werd de PvKO community gastvrij ontvangen bij Pegamento in Zeist. Hoe staan jij en je organisatie tegenover de onbeperkte mogelijkheden van (generative) AI? Hoe maak je ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen
maandag 25 september 2023 13:22 Design Thinking is een relatief jong vakgebied, maar het groeit gestaag in relevantie voor organisaties die streven naar een klantgerichte benadering in een wereld waarin klantverwachtingen ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Social Impact x CX: betekenis toevoegen aan de klantbeleving
dinsdag 04 juli 2023 15:03 Maatschappelijke impact stelt nieuwe eisen aan CX! Vaak zijn CX professionals bezig om de klantervaring te optimaliseren, zodat een klantreis met de minste moeite en de meeste positieve prikkels ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: De Kracht van Generative AI: Impact op Klantgericht Ondernemen
donderdag 29 juni 2023 18:00 Generatieve AI staat in het middelpunt van de belangstelling. Reden voor PvKO om op 29 juni een online Ronde Tafel discussie te organiseren met als onderwerp de impact van generatieve AI op de ... lees verderTerugblik 'Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS)
donderdag 29 juni 2023 10:13 Op 2 juni bundelden we onze krachten met Breda University of Applied Science, BUAS. Samen gaven we inhoud aan de ‘Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS). ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: HX = EX + CX. Dé formule voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland
dinsdag 16 mei 2023 14:00 Al zestien jaar doet MarketResponse onafhankelijk onderzoek naar welke bedrijven het klantvriendelijkst zijn. Gevraagd naar het geheim van hun succes noemen de winnaars elk jaar weer hun ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: Deepdive ANWB - Hoe zien zij de toekomst van klantgericht ondernemen?
dinsdag 18 april 2023 14:00 Op donderdag 13 april waren we te gast bij het iconische hoofdkantoor van de ANWB in Den Haag. We werden getrakteerd op een kijkje in de keuken rond verschillende onderwerpen over CX, ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Klantgerichte innovatie: Slimme coalities
maandag 20 maart 2023 15:00 Hoe bouw je ‘slimme, innovatiecoalities’? Hoe creëer je samen energie voor vernieuwing en realiseer je succesvolle coalities die nieuwe klantwaarde realiseren? Daarover ging het in deze PvKO ... lees verderTerugblik Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag
donderdag 02 februari 2023 22:00 Op donderdag 2 februari waren we te gast bij de Gemeente Den Haag voor de Ronde Tafel over ‘De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag. Mensgerichte dienstverlening staat hoog... lees verderTerugblik PvKO Winterfestival 2023
donderdag 26 januari 2023 19:42 Op donderdag 26 januari vierden we onze twintigste verjaardag met ruim 250 bezoekers bij DUS in Utrecht. De toekomst van klantgerichtheid was de rode draad van het Winterfestival. Dat kwam in 24 ... lees verderTerugblik Ronde Tafel: Data Driven CX gestuurd onderwijs
maandag 23 januari 2023 21:50 Vrijdag 20 januari waren we te gast bij Underlined in de prachtige locatie van het JADS (Jheronimus Academy of Data Science) in 's Hertogenbosch. De deelnemers aan de Ronde Tafel werden ... lees verderTerugblik Ronde Tafel: Self Sovereign Identity - de meest klantgerichte vorm van identificatie - is jouw organisatie er klaar voor?
woensdag 21 december 2022 15:22 Op 8 december waren we te gast bij TNO voor een Ronde Tafel over Self Sovereign Identity (SSI). Is dit de meest klantgerichte vorm van identificatie? Wie ben je nog als leverancier wanneer de ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie over de kracht van persoonlijk, maar ook de kunst ervan
maandag 14 november 2022 21:06 Over de kracht van persoonlijk contact, maar ook de kunst ervan! Persoonlijke ontmoetingen maken het verschil. En hoe maak je waardevolle authentieke live ontmoetingen met je klant elke dag waar? ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie
zondag 18 september 2022 22:21 ‘Op verandering hopen zonder er zelf iets aan te doen is als op het treinstation wachten op de boot', was de uitsmijter van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagavond 14 september waarin verhalen ... lees verderTerugblik: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive …
maandag 04 juli 2022 14:51 Op donderdag 30 juni waren we te gast bij VodafoneZiggo! We werden enorm gastvrij ontvangen in het prachtige Experience Center. Dank aan het VodafoneZiggo team. Met de metafoor van de plantage en ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: Bedrijfsmodellen die op data drijven
dinsdag 17 mei 2022 12:00 Woensdagavond 11 mei waren een kleine 50 leden van PvKO te gast bij Oracle met als gastheer / avondvoorzitter Peter Dupain. De deelnemers werden ondergedompeld in een Inspiratiesessie over ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: Taal die verbindt
donderdag 21 april 2022 17:00 ‘Vermijd de lijdende vorm! Schrijf het glas altijd half vol! Vermijd alles wat met moeten te maken heeft!‘ Dit zijn de taaltips van Rieke Veurink, die liet zien hoe AFAS taal bewust inzet voor ... lees verderTerugblik Ronde Tafel: Journey management bij KPN
dinsdag 19 april 2022 16:23 1. Hoe journeys organiseren? Wat zijn de key journeys en hoe zijn die met elkaar verbonden? 2. Hoe journeys managen? Hoe de verbeterkansen binnen een journey prioriteren, experimenteren en ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening
donderdag 10 maart 2022 11:15 Hoe ontwikkelt klantbeleving in de publieke dienstverlening zich op weg naar volwassenheid? Met vallen en opstaan, met klein beginnen (en nog niet gelijk tegen opschaling opzien), met ... lees verderData Driven Decision Making: de strijd tussen onderbuik en harde cijfers is nog niet gestreden
donderdag 27 januari 2022 11:17 Tijdens de paneldiscussie in samenwerking met Adformatie van donderdag 20 januari bleek dat wie succesvol data wil gebruiken bij het besluitvormingsproces niet zonder intuïtie kan. Een sterke analyse begint nog altijd met het stellen van de juiste vragen. lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
donderdag 25 november 2021 17:00 Een enthousiast betoog van een sprankelende professor Max M. Louwerse over de betekenis van taal en over technologie die aan educatie een totaal nieuwe dimensie geeft was te zien op dinsdag 23 ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
donderdag 11 november 2021 11:43 Wow, deze sessie werd beoordeeld met een 9..... Wat was iedereen onder de indruk hoe The HEINEKEN Company en Koninklijke Auping invulling geven aan klantgericht maatschappelijk ondernemen! 50 ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
dinsdag 26 oktober 2021 13:27 Schaarste op de arbeidsmarkt, discussies over werkdruk op de werkvloer maar vooral de wens om bij te dragen aan een werkgelukkige maatschappij … dat waren de primaire beweegredenen van de kleine ... lees verderTerugblik Workshop Innoveren met impact
woensdag 13 oktober 2021 12:31 Een waardevol kijkje in de keuken hoe RET inhoud geeft aan innovatie! Daar waren alle aanwezigen van deze workshop het mee eens. Het leverde tips, ideeen en concrete leerpunten op voor ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
zondag 03 oktober 2021 17:00 Op dinsdag 28 september vormde Stadion de Kuip de prettige entourage voor een Inspiratiesessie met als thema Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact. De deelnemers luisterden naar en ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie 14 september
woensdag 15 september 2021 12:19 Dinsdag 14 september kwamen we met een klein gezelschap bij elkaar bij 't Boshuys in Best voor een PvKO sessie met als onderwerp Waardemanagement in de voedingsketen (B2B). Veel dank aan de ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
vrijdag 25 juni 2021 12:00 Zo, wat was het prettig om de warmte van de live ontmoeting weer eens te ervaren tijdens de eerste PvKO Inspiratiesessie sinds meer dan 15 maanden. En dan nog met een uitgebreid voor- en ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …
vrijdag 21 mei 2021 10:32 Als de beleving helemaal centraal staat … komen CX en klantgericht ondernemen samen … ervaart de klant, gast, bezoeker, passagier, .. op ieder moment verrassing en verwondering… voelen medewerkers... lees verderTerugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
woensdag 28 april 2021 10:27 40 deelnemers werden ondergedompeld in de workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board. Het was een afwisseling van ‘snelle’ presentaties over begrippenkader, ... lees verderCX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maandag 19 april 2021 10:51 ‘Groeien van dienstverlener naar een organisatie die beleving creëert tot een coöperatie die betekenis geeft en heeft’, dat is de ambitie van Interpolis. Judy Wisselaar, CX Manager bij Interpolis ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
dinsdag 23 maart 2021 10:30 Wat hebben Flitsmeister, de autodiefstalbarometer en zorgverzekeraar VGZ met elkaar gemeen? Ze verzamelen klantdata. Daarin staan ze niet alleen. Er is vrijwel geen bedrijf of organisatie zonder ... lees verderTerugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
maandag 08 maart 2021 09:00 Open up, team up en step up zijn de kernwaarden van VodafoneZiggo… en het openhartige verhaal van Eric Hartmans over Selfservice met een menselijke maat paste daar precies bij. Voorbeelden van ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
vrijdag 19 februari 2021 09:32 Hoe gaan mens en technologie optimaal samen? Daar verdiepten zich de deelnemers aan deze Inspiratiesessie in. We trapten af met de praktijk. Roeland van Oers van het bedrijf WELBO, laat een ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns
maandag 01 februari 2021 12:03 Beschouw de lockdown alsof het ‘de bedoeling’ is en kijk welke kansen je ziet. Een van de tips die Hans Janssen, oprichter DenkProducties, ontwerper en producent van seminars over leiderschap, ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft
vrijdag 22 januari 2021 16:39 Een echt kijkje in de CX-keuken van ING Retail .. heel open en transparant … herkenbaar en inspirerend’ Stephanie Pelsmakers, Customer Experience Lead en Jill Van De Keer, Senior Customer ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
donderdag 10 december 2020 13:00 Een mooie 'warme' afsluiting van een bijzonder jaar …waardevol … top … inspirerend en tegelijkertijd heel informatief met up-to-date voorbeelden, nieuwe inzichten en interessante mogelijkheden ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
donderdag 03 december 2020 10:47 Inspirerend, verfrissend, gezellig, verbindend … zo beschreven de deelnemers de Inspiratiesessie die in het teken stond van medewerkers- en klantengagement met gepaste afstand. De verbinding ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
maandag 02 november 2020 13:23 Met maar liefst een 8,6 waardeerden de deelnemers het heldere verhaal over de CX Business Case van hollandsnieuwe, enthousiast en duidelijk verteld door Sarah Baart, Manager Customer Experience ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
maandag 02 november 2020 09:40 Een toekomstvaste purpose en een goed ontwikkeld verandervermogen helpen je door deze ingewikkelde tijden heen! Frank Ardesch (ForChiefs) en Robert Witteveen (First Day Advisory Group) deelden in ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie
dinsdag 15 september 2020 13:41 Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’. Kijk hier... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI
vrijdag 21 augustus 2020 10:04 Bereiken, beraken en beleven omzetten in de Business Case Bij het aantonen van de waarde van CX komen naast kosten en opbrengsten veel zachte KPI’s om de hoek kijken. Hoe zorg je dat je de harde ... lees verderTerugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal
dinsdag 18 augustus 2020 14:07 Op een zomers dakterras met tropische temperaturen trof een kleine groep PvKO-leden elkaar weer in een live bijeenkomst. Het nieuwste normaal stond centraal en de discussie over hoe nu verder. ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
maandag 27 juli 2020 10:51 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verderTerugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia
maandag 06 juli 2020 14:27 Als COO van Transavia is zij verantwoordelijk voor het integrale proces alle reizen seamless en veilig te laten verlopen. Als faciliterend leider is zij betrokken in een verandertraject richting ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT
maandag 15 juni 2020 20:00 Hoe kan jouw klantgerichte organisatie het verschil maken voor Digital Natives? Ook in deze ingewikkelde (post-)COVID-tijden? Digital Natives, dat zijn volgens Pernille Kok-Jensen, Director ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …
dinsdag 19 mei 2020 09:06 De eerste PvKO Online Inspiratiesessie is een feit. Meer dan 100 deelnemers luisterden via MS Teams naar vier sprekers die hun visie op de CX-business case in 15 minuten over de Bühne brachten. ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI
maandag 11 mei 2020 10:11 In de Ronde Tafel Online van 23 april stond de discussie in het teken van AI-toepassingen, prototyping en hoe deze in de organisatie verder te brengen. Een ding was duidelijk. COVID-19 zorgt ... lees verderTerugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
vrijdag 24 april 2020 09:53 Woensdag 12 april organiseerde we de eerste PvKO Ronde Tafel Online. Deze Ronde Tafel stond in het teken van delen. Deelnemers luisterden naar elkaar en leerden van elkaar hoe zij de eerste weken ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers
zondag 15 maart 2020 16:03 Donderdag 12 maart organiseerde we bij Het Amsterdamse Proeflokaal een Inspiratiesessie over Klantgerichte Bruggenbouwers. Het was een bijeenkomst die in het teken stond van de Corona ... lees verder
Terugblik ‘Human first, high touch’ met TUI, NS en SUSA
vrijdag 14 februari 2020 12:44 De enorme hal van het hoofdkantoor van Aegon heet ons welkom voor een avond vol inspiratie met het thema ‘Human first, high touch’. Drie professionals van TUI, de NS en SUSA flexibel studentenwerk... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Digital Engagement & Digital Klantondernemen
dinsdag 04 februari 2020 15:57 Hoe kom je van succesvolle experimenten met proof of concepts op kleine schaal naar werkende toepassingen van AI die geïntegreerd zijn in het primaire proces? Deze vraag stond centraal die middag.... lees verderTerugblik PvKO Inspiratie met Paul Iske, briljante mislukkingen ondersteunen klantgericht ondernemen
donderdag 12 december 2019 19:40 Klantgerichtheid en mislukkingen lijken niet hand in hand te kunnen gaan. Paul Iske denkt daar duidelijk anders over. Hij is naast hoogleraar open innovation & business venturing aan de Maastricht... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?
Terugblik PvKO Inspiratiesessie Mens en Robot
Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?
vrijdag 27 september 2019 20:27 Foute antwoorden op vragen en verkeerde interpretaties door de bot waren dagelijkse ergernissen van klanten. De eerste bots gaven alleen antwoorden die waren geprogrammeerd. Langzaam zien we de ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!
zondag 15 september 2019 21:28 Donderdag 12 september werden de leden van PvKO ontvangen met een heerlijk buffet in het kantoor van Koos Service Design in Amsterdam. Met uitzicht op de havens gaven Koos Service Design, VGZ, NS ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen
Terugblik PvKO Inspiratiesessie: De Psychologie van klantgericht ondernemen
Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant
donderdag 18 april 2019 16:47 Gasten en leden van PvKO hadden toegang tot het prachtige pand van SAS in Huizen. Het witte landhuis verwelkomt een ieder voor een avond vol inspiratie. Transavia, Feeddex, Unigarant en ... lees verderTerugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience
maandag 25 maart 2019 14:39 In het indrukwekkende hoofdkantoor van PostNL stonden deze avond niet de pakketjes maar medewerkers centraal. De leden en gasten van PvKO zochten gezamenlijk naar het antwoord op de vraag hoe ... lees verderTerugblik PvKO België: De realiteit van Omnichannel
woensdag 20 februari 2019 15:58 Dinsdagmiddag 19 februari organiseerde PvKO, bij het prachtige aan het water liggende RAS in Antwerpen, een Inspiratiesessie met als onderwerp "De realiteit van Omnichannel". Het was een zeer ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?
donderdag 14 februari 2019 16:04 De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot hier ... lees verderTerugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij
maandag 04 februari 2019 14:01 De roep om een betere wereld wordt sterker en sterker. Consumenten verwachten ook van organisaties dat zij oog hebben voor mens en maatschappij. Uit meer dan tien jaar onderzoek naar ... lees verderPvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland
dinsdag 04 december 2018 13:36 Voice Assistants: een oud kanaal in nieuwe zakken … of een super kans voor nieuwe toepassingen? Chatbots: Overhyped or underestimated? Tijdens de Frankwatching conferentie Conversational Commerce ... lees verderTerugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager
dinsdag 04 december 2018 11:04 Hoe ziet de Innovatieagenda van de klantcontactmanager eruit? Iedereen heeft het over digitale transformatie maar hoe pak je dit succesvol aan? 15 klantgerichtheidsprofessionals rond de ... lees verderTerugblik op de PvKO Inspiratiesessie: IoT bij VodafoneZiggo in Utrecht
maandag 19 november 2018 10:42 Slechts twee weken in gebruik en nu al mochten leden en gasten van PvKO kennismaken met het gloednieuwe hoofdkantoor van VodafoneZiggo. Overweldigd door de prachtige inrichting en de speelse ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Werk samen met Millennials - Power, Purpose, Pleasure
zondag 16 september 2018 19:53 Donderdagavond 13 september organiseerde PvKO voor 80 personen een Inspiratiesessie met als onderwerp Werk samen met Millennials - Power, Purpose, Pleasure bij Accenture in Amsterdam. Het was een zeer leerzame, actieve en inspirerende avond met sprekers van ISS, Nyenrode Business University, vandebron, ABC E BUSINESS, The Young Workforce, Handpicked agencies, RvdB en avondvoorzitter Daan Klever. lees verderTerugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit
donderdag 28 juni 2018 21:59 Woensdagmiddag 27 juni organiseerde PvKO een Inspiratiesessie met als onderwerp: De nieuwe virtuele realiteit. De ruim 50 bezoekers werden ontvangen bij het prachtige Media Plaza in de Jaarbeurs Utrecht. De middag werd geopend door keynote spreker en dagvoorzitter Loren Roosendaal. De sprekers van de middag waren van Studio05, Snake Productions, Nyenrode Business University en Sense Glove. lees verderTerugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?
dinsdag 05 juni 2018 11:00 Agile zijn of agile doen? Was de triggerende rode draad door de discussie van de Ronde Tafel op 31 mei bij Coniche in Houten. De deelnemers aan de Ronde Tafel, afkomstig van SNS Bank, Landal ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Speech Recognition | Robots | Chatbots
vrijdag 18 mei 2018 11:23 Speech Recognition, Robots & Chatbots waren het thema van de PvKO Inspiratiesessie van donderdagavond 17 mei bij PostNL in Den Haag. Ruim 60 bezoekers waren aanwezig. De avond stond onder leiding van Ronald van den Broek, Sales Director bij Cendris Customer Contact. De sprekers waren van Nuance Communications, PostNL Innovatiestudio en Eneco. Veel dank aan onze vriend Pepper (de robot die de avondvoorzitter hielp). lees verderVan Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel
dinsdag 10 april 2018 11:33 In alweer de vierde editie van de PvKO Ronde Tafel, op woensdag 28 maart, met als overkoepelend thema AI waren we te gast bij ABN AMRO. Het was een afwisseling van presentaties en discussies over ... lees verderTerugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights
dinsdag 03 april 2018 10:00 Data Driven Customer Experience Insights was het thema van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagmiddag 4 april. Het record aantal aanmeldingen, ruim 120 bezoekers werden ontvangen bij bij JADS in Den Bosch. De middag stond onder leiding van Ed Peelen, die ook een presentatie verzorgde. De sprekers van de middag waren van ABN AMRO & Coöperatie VGZ. lees verder
