Logo

Thema's

Ter gelegenheid van 20 jaar PvKO hebben we samen met onze kennispartners de toekomst verkend. Wat zijn de grote thema’s waar iedereen die de klant centraal stelt te maken heeft? Langs de lijnen van onderstaande thema’s richten we ons programma in.

  1. Van organisatie naar ecosysteem niveau - van klantrelaties naar klant- en waardeketens
    Hoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klant gedreven ecosysteem.. om een onderscheidende klantbeleving te realiseren? Over Customer Journey Mapping waarbij de hele klantreis centraal staat, bekeken vanuit het klantperspectief en het interne perspectief.

  2. De klantgerichte organisatie van de toekomst
    Hoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten? Over toekomstbestendige organisatievormen waarbinnen CX integraal omarmd wordt, over disruptie en transformerend leiderschap.

  3. De datagedreven toekomst van klantgerichtheid
    Hoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruik maken van klantdata? Van verklaren naar voorspellen en verrijken van het leven van mensen met data. Van big data naar big decisions. Van digitale transformatie naar digitale conversatie.

  4. High Tech / High Touch
    Hoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie? Over de veranderende verhouding tussen mens en machine en de afwegingen van klantgerichte organisaties hierin een positie in te nemen. En inkijk in de toekomstige tech-touch balans in verschillende sektoren.

  5. Toekomst van klant en maatschappij
    Hoe organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis? Van Maatschappelijk Ondernemen als los prestatiegebied naar verbondenheid aan merk- en klantbeleving. Hoe betrek je klanten actief, creëer je diepere binding en kun je ze zelfs activeren of mobiliseren rond gemeenschappelijke impactdoelen?

  6. Hoe ziet de toekomst van de klantgerichtheids- professional eruit?
    Wat betekenen al deze toekomstbeelden voor jou als klantgerichtheidsprofessional? Welke kansen komen op je af? Welke positie neem je in in het veld van data gedreven analyses naar emotiegedreven creatieve connecties?

Doe je mee?

Mis je thema’s? Heb je ideeën voor cases, sprekers, sessie-voorzitters of wil je zelf iets delen? Wil jij en je organisatie host zijn voor een Inspiratiesessie? Wil je actief meedenken en doen bij de invulling van events? Geef je op via communicatie@pvko.nl en laat ons weten waar je energie naar uitgaat! Van harte welkom!