Terugblik Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Mens en Robot

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: De Psychologie van klantgericht ondernemen

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

Terugblik PvKO België: De realiteit van Omnichannel

Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland

Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager

Terugblik op de PvKO Inspiratiesessie: IoT bij VodafoneZiggo in Utrecht

Terugblik Inspiratiesessie Werk samen met Millennials - Power, Purpose, Pleasure

Terugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit

Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?

Terugblik Inspiratiesessie Speech Recognition | Robots | Chatbots

Van Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel

Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights

Terugblik Inspiratiesessie Succesvol Innoveren

Terugblik Inspiratiesessie Customer Engagement door Employee Delight

Terugblik Inspiratiesessie Omnichannel: welke keuzes moet je maken?

De sprekers waren Marion Massop van de KNVB en Christiaan Koenders van Ymere. De avond stond onder leiding van Eric Hartmans van Content Guru. lees verder
Terugblik Inspiratiesessie: De toekomst van klantgericht ondernemen!

Terugblik Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil

Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience

Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN

Terugblik PvKO Onderwijsdag 2017

Terugblik Inspiratiesessie Gamification 'Het is maar een spelletje... Serieus?'

Terugblik Inspiratiesessie Neuromarketing: De koopknop voorbij.....

Terugblik Inspiratiesessie "De nieuwe Europese Privacywetgeving"

Ronde Tafel Self Service functionaliteiten

Terugblik Inspiratiesessie Maak het verschil met gastvrijheid

Terugblik Inspiratiesessie Klantgerichtheid op de directieagenda!

Terugblik Inspiratiesessie Platformen en nieuwe businessmodellen

Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties

Inspiratiesessie Blockchain

Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management

Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases

Mastersessie Inspelen op (onverwachte) kansen in een veranderende markt

Inspiratiesessie BSH beyond NPS

Inspiratiesessie Customer Experience en Technologie

Inspiratiessessie Gedragsbeïnvloeding in communicatie 8 september 2016

Inspiration CX Tech 30 juni 2016

Kennissessie Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG

Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!

Kennissessie Service Excellence met case Obvion

Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints

Inspiration Trends en de impact op klantgericht ondernemen

PvKO Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca- Cola

PvKO Mastersessie Humanizing Brands

Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten

Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren

Kennissessie Nieuwe technologische ontwikkelingen met case ESA Business Incubation Centre (BIC)

Mastersessie Gamification: How to make it happen met case Knab

Inspiration Next Generation Customer en Nieuwe Business Modellen.

Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap

Inspiration Winnende cases van klantgerichte awards

Inspiration CRM Gaming

Kennissessie met en bij Philips Healthcare

Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa

PvKO Mastersessie Innovatie in klantbeleving; stilstaan in geen optie

Kennissessie Jongerenmarketing vanuit Insights

Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House

HBO Docentendag - CRM Game

Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey

PvKO Mastersessie

Inspiration Beïnvloeden mag!

Kennissessie met transavia.com

Inspiration Winnende praktijkcases van klantgerichte awards

Docentendag - kick-off meeting HBO docenten

Inspiration Customer Experience bij GAMMA

Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV

Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen

Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design

PvKO Mastersessie - Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen

Inspiration - Protocollen en processen versus empowerment

PvKO Mastersessie

Kennissessie Marketingcommunicatie & Psychologie: Theorie & praktische toepassing bij Nuon

Inspiration Weg met de silo's, hallo klant!

Inspiration met PIM: “Ultieme Klantgerichtheid”

Kennissessie ING: Marketing aan of naar de knoppen?

Inspiration Hoe stuur je effectief op de klantervaring? Niet alleen meten maar ook doen
woensdag 23 januari 2013 22:00 Welke metrics kun je gebruiken om klantgericht ondernemen in een organisatie te ontwikkelen. Hoe weet je welke factoren van invloed zijn op je doelstellingen m.b.t. klantgericht ondernemen en ... lees verder
Kennissessie Employee engagement bij AEGON: het klantenrijbewijs
woensdag 12 december 2012 22:00 AEGON is bezig met een cultuuromslag. Om de klanten meer dan gewoon tevreden te krijgen, heeft men medewerkers nodig die ook meer dan tevreden zijn. AEGON wil medewerkers die trots zijn en zich ... lees verder
Inspiration Mogelijkheden en Juridische aspecten van soft data
woensdag 14 november 2012 22:00 Bij Klantgericht Ondernemen speelt wet- en regelgeving op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens een grote rol. Bijvoorbeeld de Wet bescherming persoonsgegevens, de Telecommunicatiewet... lees verder
PvKO Mastersessie
woensdag 10 oktober 2012 22:00 Tijdens de PvKO Mastersessies presenteren studenten of net afgestudeerden het zojuist door hen afgeronde onderzoek op het gebied van klantgericht ondernemen, delen ze de conclusies met ons en gaan... lees verder
Inspiration Big Data
woensdag 19 september 2012 22:00 Presentaties Big Data. We weten alles maar of dat helpt... Arjen Kamphuis, als docent verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en werkzaam bij Gendo B.V. Big Data bij de Rabobank Marcel Kuil, ... lees verder
Inspiration Customer Journey bij Qurius
dinsdag 26 juni 2012 22:00 Presentaties en verslag Korte ALV Michel Brakenhoff, bestuurslid PvKO Martien de Laat, bestuurslid PvKO Customer Journey Mapping Kathy van de Laar, als docent verbonden aan Nyenrode Business ... lees verder
Klantgericht Ondernemen 2022
woensdag 06 juni 2012 22:00 Klantgericht Ondernemen de komende 10 jaar In het kader van het 10-jarig bestaan van Platform voor Klantgericht Ondernemen vond op woensdag 6 juni in de Doelen te Rotterdam het event Klantgericht ... lees verder
Kennissessie Resultaat van (Social) Media met en bij Ziggo
woensdag 09 mei 2012 22:00 Presentaties Prove everything or die. Hoe brengen wij de resultaten op het gebied van (social) media in kaart? Robin den Hoed, Ketchum Pleon De ROI van Social Media. De theorie waarmee campagnes ... lees verder
Gezamenlijke co-creatie
maandag 23 april 2012 22:00 Op 23 april 2012 vond de gezamenlijke co-creatiebijeenkomst plaats van onze 4 kerndomeinen (Ontwikkelen, Onderzoeken, Ontmoeten en Ondersteunen) met als doel kennis vanuit de groepen met elkaar te... lees verder
Inspiration Klantgericht Ondernemen en Cultuurverandering
woensdag 11 april 2012 22:00 Pecha Kucha's Op weg naar het hart van de klant Marion V. van den Brink, VDB interim management en trainingen Overheidsmarketing als trigger voor Innovatie en Cultuurverandering Hendrik Westerbeek... lees verder
Inspiration Innovaties in Customer Services i.s.m. PIM
dinsdag 06 maart 2012 22:00 Presentaties Customer Service binnen AFAS Gert van Assen, AFAS Service Science Factory: Actuele inzichten, concepten en trends Jos Lemmink, Universiteit van Maastricht Customer service binnen de ... lees verder
Kennissessie Integraal Klachtenmanagement en Klantervaring
woensdag 08 februari 2012 22:00 Werken aan integraal klachtenmanagement is werken aan tevredenheid/loyaliteit van klanten, aan merkreputatie en aan kwaliteitsverbetering. Dit vraagt aandacht voor mens en systeem, zodanig dat het... lees verder
Inspiration 9+ organisatie
woensdag 25 januari 2012 22:00 Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het ... lees verder
Inspiration Klantgericht Ondernemen in de toekomst - Futurizing
woensdag 07 december 2011 22:00 De laatste Inspiration van 2011 stond in het teken van de toekomst van Klantgericht Ondernemen. Wil Wurtz opende de sessie met de strategie van Platform Klantgericht Ondernemen en de speerpunten ... lees verder
Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?
woensdag 16 november 2011 22:00 Met o.a. antwoord op de volgende vragen: Hoe kun je je onderscheiden d.m.v. een klantgerichte(re) organisatie? En hoe kom je tot een klantgerichte(re) organisatie? Hoe kijken bestuurders en ... lees verder
Inspiration Merkwaarde en identiteit in relatie tot Klantgericht Ondernemen
woensdag 05 oktober 2011 22:00 Waarom zou je eigenlijk klantgericht ondernemen? Het lijkt misschien een logische vraag, maar toch zijn er veel verschillende antwoorden mogelijk. Is het een "methode" of "manier" om de ... lees verder