Terugblik Inspiratiesessie: HX = EX + CX. Dé formule voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Deepdive ANWB - Hoe zien zij de toekomst van klantgericht ondernemen?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Klantgerichte innovatie: Slimme coalities

Terugblik Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag

Terugblik PvKO Winterfestival 2023

Terugblik Ronde Tafel: Data Driven CX gestuurd onderwijs

Terugblik Ronde Tafel: Self Sovereign Identity - de meest klantgerichte vorm van identificatie - is jouw organisatie er klaar voor?

Terugblik Inspiratiesessie over de kracht van persoonlijk, maar ook de kunst ervan

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie

Terugblik: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive …

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Bedrijfsmodellen die op data drijven

Terugblik Inspiratiesessie Online: Taal die verbindt

Terugblik Ronde Tafel: Journey management bij KPN

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening

Data Driven Decision Making: de strijd tussen onderbuik en harde cijfers is nog niet gestreden

Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose

Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

Terugblik Workshop Innoveren met impact

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie 14 september

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

Terugblik Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …

Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
![Underlined_PvKO_600x350px_v1[3] (2).jpg](/l/library/download/urn:uuid:cffd4776-96ed-419c-876a-9495df9546ea/underlined_pvko_600x350px_v1%5B3%5D+%282%29.jpg?scaleType=1&width=120&height=120)
CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant

Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde

Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns

Terugblik Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts

Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?

Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe

Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI

Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?

Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia

Terugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT

Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …

Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI

Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19

Terugblik Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers
15-03-2020 16:03 15-03-2020 16:03 Donderdag 12 maart organiseerde we bij Het Amsterdamse Proeflokaal een Inspiratiesessie over Klantgerichte Bruggenbouwers. Het was een bijeenkomst die in het teken stond van de Corona ... lees verder
Terugblik ‘Human first, high touch’ met TUI, NS en SUSA

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Digital Engagement & Digital Klantondernemen

Terugblik PvKO Inspiratie met Paul Iske, briljante mislukkingen ondersteunen klantgericht ondernemen

Terugblik Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Mens en Robot

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: De Psychologie van klantgericht ondernemen

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

Terugblik PvKO België: De realiteit van Omnichannel

Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland

Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager

Terugblik op de PvKO Inspiratiesessie: IoT bij VodafoneZiggo in Utrecht

Terugblik Inspiratiesessie Werk samen met Millennials - Power, Purpose, Pleasure

Terugblik Inspiratiesessie: De nieuwe virtuele realiteit

Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?

Terugblik Inspiratiesessie Speech Recognition | Robots | Chatbots

Van Omnichannel naar Optichannel .. op weg naar Post-channel

Terugblik Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights

Terugblik Inspiratiesessie Succesvol Innoveren

Terugblik Inspiratiesessie Customer Engagement door Employee Delight

Terugblik Inspiratiesessie Omnichannel: welke keuzes moet je maken?

De sprekers waren Marion Massop van de KNVB en Christiaan Koenders van Ymere. De avond stond onder leiding van Eric Hartmans van Content Guru. lees verder
Terugblik Inspiratiesessie: De toekomst van klantgericht ondernemen!

Terugblik Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil

Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience

Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN

Terugblik PvKO Onderwijsdag 2017

Terugblik Inspiratiesessie Gamification 'Het is maar een spelletje... Serieus?'

Terugblik Inspiratiesessie Neuromarketing: De koopknop voorbij.....

Terugblik Inspiratiesessie "De nieuwe Europese Privacywetgeving"

Ronde Tafel Self Service functionaliteiten

Terugblik Inspiratiesessie Maak het verschil met gastvrijheid

Terugblik Inspiratiesessie Klantgerichtheid op de directieagenda!

Terugblik Inspiratiesessie Platformen en nieuwe businessmodellen

Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties

Inspiratiesessie Blockchain

Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management

Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases

Mastersessie Inspelen op (onverwachte) kansen in een veranderende markt

Inspiratiesessie BSH beyond NPS

Inspiratiesessie Customer Experience en Technologie

Inspiratiessessie Gedragsbeïnvloeding in communicatie 8 september 2016

Inspiration CX Tech 30 juni 2016

Kennissessie Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG

Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland!

Kennissessie Service Excellence met case Obvion

Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints

Inspiration Trends en de impact op klantgericht ondernemen

PvKO Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca- Cola

PvKO Mastersessie Humanizing Brands
