Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

380.jpgdinsdag 15 september 2020 13:41 Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’.  Kijk hier... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

380.jpgdinsdag 15 september 2020 12:43 Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’.  Kijk hier... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI

380 x 270.jpgvrijdag 28 augustus 2020 13:53 Bereiken, beraken en beleven omzetten in de Business Case Bij het aantonen van de waarde van CX komen naast kosten en opbrengsten veel zachte KPI’s om de hoek kijken. Hoe zorg je dat je de harde ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI

380 x 270.jpgvrijdag 21 augustus 2020 10:04 Bereiken, beraken en beleven omzetten in de Business Case Bij het aantonen van de waarde van CX komen naast kosten en opbrengsten veel zachte KPI’s om de hoek kijken. Hoe zorg je dat je de harde ... lees verder

Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

380 x 270.jpgdinsdag 18 augustus 2020 14:07 Op een zomers dakterras met tropische temperaturen trof een kleine groep PvKO-leden elkaar weer in een live bijeenkomst. Het nieuwste normaal stond centraal en de discussie over hoe nu verder. ... lees verder

Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

380 x 270.jpgdinsdag 18 augustus 2020 11:28 Op een zomers dakterras met tropische temperaturen trof een kleine groep PvKO-leden elkaar weer in een live bijeenkomst. Het nieuwste normaal stond centraal en de discussie over hoe nu verder. ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?

380.jpgmaandag 27 juli 2020 10:51 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verder

Nationale Klantgedrevenheid Monitor zorgt voor verscherpt inzicht en mooie discussies

380.jpgmaandag 27 juli 2020 10:29 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verder

Recensie Ontmoet de Xceptionals

ontmoet.jpgwoensdag 22 juli 2020 13:42 Gerrit Piksen heeft een leesbaar en waardevol boek geschreven over de ontwikkeling van klantgerichtheid in Nederland. Dat doet hij op basis van zijn ervaring bij MarketResponse en de inzichten uit... lees verder

Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia

380 def.jpgmaandag 06 juli 2020 14:27 Als COO van Transavia is zij verantwoordelijk voor het integrale proces alle reizen seamless en veilig te laten verlopen. Als faciliterend leider is zij betrokken in een verandertraject richting ... lees verder