Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Terugblik Inspiratiesessie: Bedrijfsmodellen die op data drijven

Oracle rbr.jpegdinsdag 17 mei 2022 12:00 Woensdagavond 11 mei waren een kleine 50 leden van PvKO te gast bij Oracle met als gastheer / avondvoorzitter Peter Dupain. De deelnemers werden ondergedompeld in een Inspiratiesessie over ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Bedrijfsmodellen die op data drijven

Oracle rbr.jpegdinsdag 17 mei 2022 12:00 Woensdagavond 11 mei waren een kleine 50 leden van PvKO te gast bij Oracle met als gastheer / avondvoorzitter Peter Dupain. De deelnemers werden ondergedompeld in een Inspiratiesessie over ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Online: Taal die verbindt

foto 12 april.jpegdonderdag 21 april 2022 17:00 ‘Vermijd de lijdende vorm! Schrijf het glas altijd half vol! Vermijd alles wat met moeten te maken heeft!‘  Dit zijn de taaltips van Rieke Veurink, die liet zien hoe AFAS taal bewust inzet voor ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Online: Taal die verbindt

foto 12 april.jpegdonderdag 21 april 2022 17:00 ‘Vermijd de lijdende vorm! Schrijf het glas altijd half vol! Vermijd alles wat met moeten te maken heeft!‘  Dit zijn de taaltips van Rieke Veurink, die liet zien hoe AFAS taal bewust inzet voor ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel: Journey management bij KPN

essense RT.jpegdinsdag 19 april 2022 16:23 1. Hoe journeys organiseren? Wat zijn de key journeys en hoe zijn die met elkaar verbonden? 2. Hoe journeys managen? Hoe de verbeterkansen binnen een journey prioriteren, experimenteren en ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel: Journey management bij KPN

essense RT.jpegdinsdag 19 april 2022 12:00 1. Hoe journeys organiseren? Wat zijn de key journeys en hoe zijn die met elkaar verbonden? 2. Hoe journeys managen? Hoe de verbeterkansen binnen een journey prioriteren, experimenteren en ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening

IMG_4636.JPGmaandag 14 maart 2022 12:42 Hoe ontwikkelt klantbeleving in de publieke dienstverlening zich op weg naar volwassenheid? Met vallen en opstaan, met klein beginnen (en nog niet gelijk tegen opschaling opzien), met ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening

IMG_4636.JPGdonderdag 10 maart 2022 11:15 Hoe ontwikkelt klantbeleving in de publieke dienstverlening zich op weg naar volwassenheid? Met vallen en opstaan, met klein beginnen (en nog niet gelijk tegen opschaling opzien), met ... lees verder

Joe Pine: ‘It’s all about time’

238 Pine - foto PvKO 2.JPGdonderdag 10 februari 2022 14:21 “Avoid wasting time of your customers. Time is the most precious on the planet. Wasting customers’ time is a crime against humanity”, aldus Joe Pine tijdens de Virtual 9+ Experience World Tour van... lees verder

Data Driven Decision Making: de strijd tussen onderbuik en harde cijfers is nog niet gestreden

IMG_3908.jpgdonderdag 27 januari 2022 15:56 Tijdens de paneldiscussie in samenwerking met Adformatie van donderdag 20 januari bleek dat wie succesvol data wil gebruiken bij het besluitvormingsproces niet zonder intuïtie kan. Een sterke analyse begint nog altijd met het stellen van de juiste vragen. lees verder