Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

12feb.jpgdonderdag 14 februari 2019 16:04 De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot hier ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

12feb.jpgdonderdag 14 februari 2019 11:25 De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot hier ... lees verder

Hoe gaan voice bots jouw organisatie helpen?

Kauwgomballenfabriek.jpgmaandag 04 februari 2019 14:21 Via elk kanaal uitstekende klantenservice bieden, dat is waar het om gaat dezer dagen. Hoe help je klanten zo goed en tegelijkertijd zo efficiënt mogelijk? In vele huishoudens is al een ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

unnamed.jpgmaandag 04 februari 2019 14:01 De roep om een betere wereld wordt sterker en sterker. Consumenten verwachten ook van organisaties dat zij oog hebben voor mens en maatschappij. Uit meer dan tien jaar onderzoek naar ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

unnamed.jpgmaandag 04 februari 2019 11:49 De roep om een betere wereld wordt sterker en sterker. Consumenten verwachten ook van organisaties dat zij oog hebben voor mens en maatschappij. Uit meer dan tien jaar onderzoek naar het ... lees verder

Hoe gaan we de CX kloof dichten in 2019?

blauw 380.jpgzondag 03 februari 2019 20:04 Ga jij de klant ook meer centraal zetten in 2019? Organisaties in Nederland en ver daarbuiten zijn ervan doordrongen dat een goede klantbeleving voor hen het verschil kan maken. Maar deze ambities... lees verder

ABN-AMRO opent Dataistic Center in Amstelveen

abn.jpgzondag 03 februari 2019 20:00 ABN AMRO en Dell EMC openen op 31 januari 2019 in Amstelveen een laboratorium, waar wetenschappers en studenten data-onderzoek kunnen uitvoeren, genaamd het 'Dataistic Center'. Het ‘Dataistic ... lees verder

Wordt 2019 het jaar van de Virtual Assistants?

kirc 380 .jpgdinsdag 15 januari 2019 12:40 Op 12 februari organiseert het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), in samenwerking met Frontline, een inspiratiesessie over virtual assistants, die werken via dialoog mechanismen zoals ... lees verder

Frans Reichardt treedt af als voorzitter van PvKO

Frans Reichardt 380x270.jpgdinsdag 01 januari 2019 11:14 Per 1 januari treedt Frans Reichardt om zijn moverende redenen af als voorzitter en bestuurslid van PvKO. Vice voorzitter Steyn Elshout neemt de voorzittershamer tijdelijk over. Het streven is ... lees verder

PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018

magazine 380 x 270.jpgvrijdag 28 december 2018 15:15 We hebben er een prachtig 2018 op zitten met inspirerende bijeenkomsten voor klantgericht Nederland. Kijk maar: Blader door het Online Magazine en neem nog wat kennis, tips en ideeën mee naar het ... lees verder