Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Een kijkje in de keuken van klantgerichte professionals; hoe zien zij hun vak?

BlogStefan.jpegvrijdag 18 oktober 2019 14:00 Platform voor Klantgericht Ondernemen vroeg haar leden en andere betrokkenen die actief zijn in het speelveld van customer experience naar de trends, de uitdagingen en ontwikkelingen van het ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Mens en Robot

IBM-PvKO.jpgdinsdag 08 oktober 2019 12:02 Maandagavond 7 oktober waren we te gast bij IBM Nederland waar de PvKO Inspiratiesessie met als thema mens en robot was. Presentaties waren van Jarno Duursma & Geert-Jan de Koning van IBM. De ... lees verder

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

24sept.jpgvrijdag 27 september 2019 20:27 Foute antwoorden op vragen en verkeerde interpretaties door de bot waren dagelijkse ergernissen van klanten. De eerste bots gaven alleen antwoorden die waren geprogrammeerd. Langzaam zien we de ... lees verder

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

24sept.jpgvrijdag 27 september 2019 20:07 Foute antwoorden op vragen en verkeerde interpretaties door de bot waren dagelijkse ergernissen van klanten. De eerste bots gaven alleen antwoorden die waren geprogrammeerd. Langzaam zien we de ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!

PvKO5.jpgzondag 15 september 2019 21:28 Donderdag 12 september werden de leden van PvKO ontvangen met een heerlijk buffet in het kantoor van Koos Service Design in Amsterdam. Met uitzicht op de havens gaven Koos Service Design, VGZ, NS ... lees verder

De Customer Journey is af. Hoe pak je dan door? De belangrijkste tips van VGZ, NS, Koos Service Design en ING.

PvKO5.jpgzondag 15 september 2019 19:23 Donderdag 12 september werden de leden van PvKO ontvangen met een heerlijk buffet in het kantoor van Koos Service Design in Amsterdam. Met uitzicht op de havens gaven Koos Service Design, VGZ, NS ... lees verder

Schrijf je in voor de UvA Masterclass Mastering Mixed Perspectives in a Complex World & UvA Masterclass Toekomst van Organisaties & Organiseren

120 x uvalogo_tag_d.jpgmaandag 15 juli 2019 10:27 Mastering Mixed Perspectives in a Complex World Dit is een programma voor strategen, beleidsmakers en ondernemers over toekomstdenken, over voorspellen, voorzien en zelfs verzinnen. Over het ... lees verder

Recensie Foute besluiten - 'Beslist u vooral voor uzelf'

9789081091404-480x600.jpgmaandag 08 juli 2019 10:00 Foute besluiten. De titel van dit boek klinkt nogal stellig en prikkelde me (daardoor) meteen. Het is een stempel dat eigenlijk pas achteraf gegeven kan worden op basis van de - nadien als ... lees verder

Doe maar normaal, doe maar klantvriendelijk in het Noorden

KVONN-logo-Zwart.pngdonderdag 04 juli 2019 09:30 Je zal hem maar winnen, de verkiezing van Het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dan sta je meteen op de kaart. Want dat deze verkiezing - binnen en buiten je bedrijf - heel veel ... lees verder

PvKO Jaarenquête

380 hans-peter-gauster-252751-unsplash plaatje researh.jpgwoensdag 03 juli 2019 14:40 Sinds ondernemers marketing hebben gedelegeerd staat het klantgericht ondernemen onder druk. Verschillende vakspecialisten nemen de functie onder hun hoede, maar denken anders dan de ondernemer en... lees verder