Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?

380.jpgmaandag 27 juli 2020 10:51 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verder

Nationale Klantgedrevenheid Monitor zorgt voor verscherpt inzicht en mooie discussies

380.jpgmaandag 27 juli 2020 10:29 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verder

Recensie Ontmoet de Xceptionals

ontmoet.jpgwoensdag 22 juli 2020 13:42 Gerrit Piksen heeft een leesbaar en waardevol boek geschreven over de ontwikkeling van klantgerichtheid in Nederland. Dat doet hij op basis van zijn ervaring bij MarketResponse en de inzichten uit... lees verder

Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia

380 def.jpgmaandag 06 juli 2020 14:27 Als COO van Transavia is zij verantwoordelijk voor het integrale proces alle reizen seamless en veilig te laten verlopen. Als faciliterend leider is zij betrokken in een verandertraject richting ... lees verder

Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia

380 def.jpgmaandag 06 juli 2020 14:19 Als COO van Transavia is zij verantwoordelijk voor het integrale proces alle reizen seamless en veilig te laten verlopen. Als faciliterend leider is zij betrokken in een verandertraject richting ... lees verder

Digital Natives kun je vangen in de Mindsets Fluid, Fragile en Fierce!

380 15 juni 2.jpgdonderdag 02 juli 2020 10:34 Hoe kan jouw klantgerichte organisatie het verschil maken voor Digital Natives? Ook in deze ingewikkelde (post-)COVID-tijden? Digital Natives, dat zijn volgens Pernille Kok-Jensen, Director ... lees verder

PvKO verwelkomt twee nieuwe bestuursleden

DEF PvKO nieuwe bestuursleden 2020.jpgdonderdag 25 juni 2020 19:49 De Algemene Ledenvergadering van Platform voor Klantgericht Ondernemen, PvKO, heeft op donderdagavond 25 juni, twee nieuwe bestuursleden benoemd. Angéline Maas, Vice President Customer Services ... lees verder

PvKO feliciteert Store Support met haar nieuwe naam excap!

EXC_Logo_RGB_blauw 380X270.pngdonderdag 25 juni 2020 09:48 Store Support heet vanaf nu excap. “Na bijna 16 jaar ondernemerschap is het tijd voor een naam die past bij onze toekomstige plannen, de sectoren waar wij ons op richten en de visie die we ... lees verder

Virtual event: Optichannel customer service @Partena Ziekenfonds (CX P2P)

Virtual Event 2 CX P2P_2.jpgdonderdag 25 juni 2020 09:00 In the past two years, the customer service department of Partena Ziekenfonds implemented a multi-channel approach with success. During this online CXP2P session, you will learn: Which customer ... lees verder

Onderzoek: COVID-19 situatie leidt tot meer klantgedrevenheid en betere klantbeleving!

NKM_480x300.jpgvrijdag 19 juni 2020 09:25 Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2020 in samenwerking met PvKO lees verder