Nieuws

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen

fd35e02f-e3c2-4d93-bbf5-faf1fe5f4a28.JPG25-09-2023 13:22 25-09-2023 13:22 Design Thinking is een relatief jong vakgebied, maar het groeit gestaag in relevantie voor organisaties die streven naar een klantgerichte benadering in een wereld waarin klantverwachtingen ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen

foto 12 sep.JPG25-09-2023 13:21 25-09-2023 13:21 Design Thinking is een relatief jong vakgebied, maar het groeit gestaag in relevantie voor organisaties die streven naar een klantgerichte benadering in een wereld die waarin klantverwachtingen ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen

fd35e02f-e3c2-4d93-bbf5-faf1fe5f4a28.JPG25-09-2023 12:07 25-09-2023 12:07 Design Thinking is een relatief jong vakgebied, maar het groeit gestaag in relevantie voor organisaties die streven naar een klantgerichte benadering in een wereld waarin klantverwachtingen ... lees verder

SAVE THE DATE! 25 januari 2024 | 12:00 – 19:00 uur | PvKO Winterfestival 2024

ingekort 2024 (2).JPG18-07-2023 21:19 18-07-2023 21:19 We hebben leuk nieuws! Wegens het enorme succes van ons eerste Winterfestival begin dit jaar komt er op donderdag 25 januari 2024 een tweede editie! De locatie is weer DUS, De Utrechtse ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De Kracht van Generative AI: Impact op Klantgericht Ondernemen

238 29 juni.jpeg06-07-2023 10:08 06-07-2023 10:08 Generatieve AI staat in het middelpunt van de belangstelling. Reden voor PvKO om op 29 juni een online Ronde Tafel discussie te organiseren met als onderwerp de impact van generatieve AI op de ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie: Social Impact x CX: betekenis toevoegen aan de klantbeleving

c06cc350-452b-4665-acdb-db11072e4867.JPG04-07-2023 15:03 04-07-2023 15:03 Maatschappelijke impact stelt nieuwe eisen aan CX! Vaak zijn CX professionals bezig om de klantervaring te optimaliseren, zodat een klantreis met de minste moeite en de meeste positieve prikkels ... lees verder

Maatschappelijke impact stelt nieuwe eisen aan CX

c06cc350-452b-4665-acdb-db11072e4867.JPG04-07-2023 15:00 04-07-2023 15:00 Vaak zijn CX professionals bezig om de klantervaring te optimaliseren, zodat een klantreis met de minste moeite en de meeste positieve prikkels doorlopen kan worden. Dat werkt prima als je hoogste... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De Kracht van Generative AI: Impact op Klantgericht Ondernemen

238 29 juni.jpeg29-06-2023 18:00 29-06-2023 18:00 Generatieve AI staat in het middelpunt van de belangstelling. Reden voor PvKO om op 29 juni een online Ronde Tafel discussie te organiseren met als onderwerp de impact van generatieve AI op de ... lees verder

Terugblik 'Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS)

event 2 juni foto.png29-06-2023 10:13 29-06-2023 10:13 Op 2 juni bundelden we onze krachten met Breda University of Applied Science, BUAS. Samen gaven we inhoud aan de ‘Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS). ... lees verder

Terugblik 'Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS)

event 2 juni foto.png29-06-2023 09:43 29-06-2023 09:43 Op 2 juni bundelden we onze krachten met Breda University of Applied Science, BUAS. Samen gaven we inhoud aan de ‘Industry Day’ van het driedaagse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS). ... lees verder