Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Hoe verbeter ik de klantbeleving? Van inzicht naar actie!

ANWB - PvKO.JPGdonderdag 05 december 2019 13:10 Vanuit de partner-rol van PvKO aan de Oracle Summit trakteerde Marjon Kaper, directeur ANWB Reizen en lid van de Raad van Advies van PvKO samen met haar collega Anja Dijkema, Customer Experience ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Data meets Hospitality in samenwerking met DDMA

DDMA-PvKO.jpgmaandag 18 november 2019 13:46 Woensdag 13 november organiseerde PvKO samen met DDMA een event over data en hospitality. Gaan deze twee verschillende werelden wel hand in hand? Kan je met data optimale gastvrijheid realiseren? ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?

DDMA-PvKO.jpgzondag 17 november 2019 19:52 Woensdag 13 november organiseerde PvKO samen met DDMA een event over data en hospitality. Gaan deze twee verschillende werelden wel hand in hand? Kan je met data optimale gastvrijheid realiseren? ... lees verder

Whitepaper: Zo brengen CX-leiders klantgericht ondernemen naar 2020

PvKO_122018_04.jpgmaandag 04 november 2019 09:00 CX-leiders uit diverse hoeken van ondernemend Nederland delen hun visie over klantgericht ondernemen in de nabije toekomst. Wat houdt CX-leiders en business strategen bezig? Waar staan we nu met ... lees verder

Klantgericht nieuws uit het vak - in samenwerking met Frankwatching

FW - nb.pngmaandag 28 oktober 2019 13:27 Platform voor Klantgericht Ondernemen en Frankwatching werken samen om klantgerichte professionals op de hoogte te houden van het vak. Regelmatig selecteren we artikelen die het lezen waard zijn. ... lees verder

Een kijkje in de keuken van klantgerichte professionals; hoe zien zij hun vak?

BlogStefan.jpegvrijdag 18 oktober 2019 14:00 Platform voor Klantgericht Ondernemen vroeg haar leden en andere betrokkenen die actief zijn in het speelveld van customer experience naar de trends, de uitdagingen en ontwikkelingen van het ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Mens en Robot

IBM-PvKO.jpgdinsdag 08 oktober 2019 12:02 Maandagavond 7 oktober waren we te gast bij IBM Nederland waar de PvKO Inspiratiesessie met als thema mens en robot was. Presentaties waren van Jarno Duursma & Geert-Jan de Koning van IBM. De ... lees verder

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

24sept.jpgvrijdag 27 september 2019 20:27 Foute antwoorden op vragen en verkeerde interpretaties door de bot waren dagelijkse ergernissen van klanten. De eerste bots gaven alleen antwoorden die waren geprogrammeerd. Langzaam zien we de ... lees verder

Hoe helpen we de klant met een ‘bot first approach’?

24sept.jpgvrijdag 27 september 2019 20:07 Foute antwoorden op vragen en verkeerde interpretaties door de bot waren dagelijkse ergernissen van klanten. De eerste bots gaven alleen antwoorden die waren geprogrammeerd. Langzaam zien we de ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!

PvKO5.jpgzondag 15 september 2019 21:28 Donderdag 12 september werden de leden van PvKO ontvangen met een heerlijk buffet in het kantoor van Koos Service Design in Amsterdam. Met uitzicht op de havens gaven Koos Service Design, VGZ, NS ... lees verder