Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts

sanah 380.jpgdinsdag 15 december 2020 11:17 Een mooie 'warme' afsluiting van een bijzonder jaar …waardevol … top … inspirerend en tegelijkertijd heel informatief met up-to-date voorbeelden, nieuwe inzichten en interessante mogelijkheden ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts

sanah 380.jpgdonderdag 10 december 2020 13:00 Een mooie 'warme' afsluiting van een bijzonder jaar …waardevol … top … inspirerend en tegelijkertijd heel informatief met up-to-date voorbeelden, nieuwe inzichten en interessante mogelijkheden ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?

kletskoeck-600x600.jpgdonderdag 03 december 2020 12:57 Inspirerend, verfrissend, gezellig, verbindend … zo beschreven de deelnemers de Inspiratiesessie die in het teken stond van medewerkers- en klantengagement met gepaste afstand. De verbinding ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?

kletskoeck-600x600.jpgdonderdag 03 december 2020 10:47 Inspirerend, verfrissend, gezellig, verbindend … zo beschreven de deelnemers de Inspiratiesessie die in het teken stond van medewerkers- en klantengagement met gepaste afstand. De verbinding ... lees verder

Nieuwste Normaal Emotional Journey - Editie 3

journey.jpgdonderdag 03 december 2020 10:37 Onbewust wordt er – nog meer dan voor deze periode – heel veel van je verwacht. Uiteraard operationeel. Maar ook als verbinder, met name op emotioneel niveau. En tegelijkertijd dat je perspectief ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe

hn.jpgmaandag 02 november 2020 13:23 Met maar liefst een 8,6 waardeerden de deelnemers het heldere verhaal over de CX Business Case van hollandsnieuwe, enthousiast en duidelijk verteld door Sarah Baart, Manager Customer Experience ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe

hn.jpgmaandag 02 november 2020 12:59 Met maar liefst een 8,6 waardeerden de deelnemers het heldere verhaal over de CX Business Case van hollandsnieuwe, enthousiast en duidelijk verteld door Sarah Baart, Manager Customer Experience ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen

frank & Robert.jpgmaandag 02 november 2020 09:40 Een toekomstvaste purpose en een goed ontwikkeld verandervermogen helpen je door deze ingewikkelde tijden heen! Frank Ardesch (ForChiefs) en Robert Witteveen (First Day Advisory Group) deelden in ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen

frank & Robert.jpgmaandag 02 november 2020 09:22 Een toekomstvaste purpose en een goed ontwikkeld verandervermogen helpen je door deze ingewikkelde tijden heen! Frank Ardesch (ForChiefs) en Robert Witteveen (First Day Advisory Group) deelden in ... lees verder

Recensie Databedreven marketing - 'Een sterk boek'

data boek.jpgwoensdag 07 oktober 2020 19:47 In een tijdperk waarin marketingdata overvloedig beschikbaar is en data dikwijls als een leidende feitelijkheid wordt ingezet, biedt Danny Oosterveer met Databedreven marketing marketeers op een vlotte en overzichtelijke manier de mindset om de teugels van in handen te blijven houden als je wordt overspoeld met data. lees verder