Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant

IMG_6127.jpgdonderdag 18 april 2019 16:47 Gasten en leden van PvKO hadden toegang tot het prachtige pand van SAS in Huizen. Het witte landhuis verwelkomt een ieder voor een avond vol inspiratie. Transavia, Feeddex, Unigarant en ... lees verder

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant.

IMG_6127.jpgdonderdag 18 april 2019 14:28 Gasten en leden van PvKO hadden toegang tot het prachtige pand van SAS in Huizen. Het witte landhuis verwelkomt een ieder voor een avond vol inspiratie. Transavia, Feeddex, Unigarant en ... lees verder

Collegereeks ‘De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk’

collegereeks.jpgwoensdag 03 april 2019 12:34 Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan verschillende Nederlandse universiteiten en ... lees verder

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

postNL 380.jpgmaandag 25 maart 2019 14:39 In het indrukwekkende hoofdkantoor van PostNL stonden deze avond niet de pakketjes maar medewerkers centraal. De leden en gasten van PvKO zochten gezamenlijk naar het antwoord op de vraag hoe ... lees verder

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

postNL 380.jpgmaandag 25 maart 2019 14:12 In het indrukwekkende hoofdkantoor van PostNL stonden deze avond niet de pakketjes maar medewerkers centraal. De leden en gasten van PvKO zochten gezamenlijk naar het antwoord op de vraag hoe ... lees verder

Recensie Digital Marketing Pinball

digital.jpgzondag 17 maart 2019 21:02 Met het boek (De 5 groeidrivers van) Digital Marketing Pinball van Daniël Markus ga je zeker weten binnen 8 uur een nieuwe online marketing topscore behalen. Markus heeft een speelse kijk op ... lees verder

Doe mee aan het allereerst Field Service onderzoek in Nederland

image001.jpgvrijdag 15 maart 2019 10:19 Dit is het allereerste onderzoek naar Field Service in Nederland. De vragenlijst is opgesteld door KIRC in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen. In dit onderzoek staat de ... lees verder

Hogeschool Inholland zoekt Lector Authentic Leadership & Lector Design Thinking

Inholland_Hogeschool_Magenta.jpgdinsdag 05 maart 2019 22:08 Hogeschool Inholland zoekt voor het onderzoek in het domein ‘Creative Business’ een lector Authentic Leadership die het onderzoek gaat uitbouwen op het terrein van de persoonlijke ontwikkeling van... lees verder

Nieuw lid CRISP klantgeluk stelt zich voor

Afbeelding1.jpgdinsdag 05 maart 2019 21:22 CRISP klantgeluk brengt de klantbeleving kraakhelder in beeld. De meest succesvolle organisaties weten precies welke behoeften hun cliënten hebben. Zij zijn daarachter gekomen door succesvol met ... lees verder

Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet?

380 x 270 N.jpgdonderdag 28 februari 2019 10:25 Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet? 21 maart duikt PvKO met haar leden in de kracht van de medewerker, tijdens de inspiratiesessie ‘Cultuur als drijvende kracht voor ... lees verder