Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Recensie Artificial Stupidity - 'Aanrader!'

9789401453585-480x600.jpgdinsdag 28 mei 2019 12:48 Artificial Stupidity; een zeer pakkende titel waardoor ik direct geneigd was het boek te gaan lezen. DeSmet heeft een mooi document afgeleverd dat tekenend is voor de dilemma’s van deze tijd. ... lees verder

Stichting KIRC presenteert: de tien trends in klantinteractie voor 2020-2023. Kom op 20 juni naar het KIRC CX Trendevent!

open varen.jpgmaandag 27 mei 2019 10:35 Ieder jaar wordt er weer reikhalzend naar uitgekeken: de presentatie van de tien trends in klantinteractie voor de komende jaren door de Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC). Waar ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: De Psychologie van klantgericht ondernemen

380 .jpgwoensdag 15 mei 2019 20:15 Deze inspiratiesessie vond plaats op de Hogeschool van Amsterdam; een plek op de zogeheten ‘Knowledge mile’ waar onder andere de toekomstige toegepast psychologen worden opgeleid. De avond staat ... lees verder

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: De Psychologie van klantgericht ondernemen

380 .jpgwoensdag 15 mei 2019 09:25 Deze inspiratiesessie vond plaats op de Hogeschool van Amsterdam; een plek op de zogeheten ‘Knowledge mile’ waar onder andere de toekomstige toegepast psychologen worden opgeleid. De avond staat ... lees verder

Slechts 8% van alle Nederlandse organisaties denkt bij alles aan de klant

glossy.jpgwoensdag 24 april 2019 09:48 Daar is ie dan, de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019! Voor het tweede jaar op rij heeft Blauw in kaart gebracht hoe het staat met de klantgedrevenheid van Nederlandse organisaties.  Tip van... lees verder

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant

IMG_6127.jpgdonderdag 18 april 2019 16:47 Gasten en leden van PvKO hadden toegang tot het prachtige pand van SAS in Huizen. Het witte landhuis verwelkomt een ieder voor een avond vol inspiratie. Transavia, Feeddex, Unigarant en ... lees verder

Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant.

IMG_6127.jpgdonderdag 18 april 2019 14:28 Gasten en leden van PvKO hadden toegang tot het prachtige pand van SAS in Huizen. Het witte landhuis verwelkomt een ieder voor een avond vol inspiratie. Transavia, Feeddex, Unigarant en ... lees verder

Collegereeks ‘De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk’

collegereeks.jpgwoensdag 03 april 2019 12:34 Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan verschillende Nederlandse universiteiten en ... lees verder

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

postNL 380.jpgmaandag 25 maart 2019 14:39 In het indrukwekkende hoofdkantoor van PostNL stonden deze avond niet de pakketjes maar medewerkers centraal. De leden en gasten van PvKO zochten gezamenlijk naar het antwoord op de vraag hoe ... lees verder

Terugblik inspiratiesessie 21 maart: Medewerkers verdienen de beste experience

postNL 380.jpgmaandag 25 maart 2019 14:12 In het indrukwekkende hoofdkantoor van PostNL stonden deze avond niet de pakketjes maar medewerkers centraal. De leden en gasten van PvKO zochten gezamenlijk naar het antwoord op de vraag hoe ... lees verder