Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws

Speciale uitnodiging voor PvKO-leden! Virtual event: Organizational structure based on customer journeys @AXA Bank

Virtual Event CX P2P_2.jpgdinsdag 26 mei 2020 09:08 In 2017 the strategic goal of AXA Bank was to create a growth in 3 important customer segments. As strategic exercise this was easy to put on paper,  but how do you create customer & business ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …

380 - mei .jpgdinsdag 19 mei 2020 11:18 De eerste PvKO Online Inspiratiesessie is een feit. Meer dan 100 deelnemers luisterden via MS Teams naar vier sprekers die hun visie op de CX-business case in 15 minuten over de Bühne brachten. ... lees verder

Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …

380 - mei .jpgdinsdag 19 mei 2020 09:06 De eerste PvKO Online Inspiratiesessie is een feit. Meer dan 100 deelnemers luisterden via MS Teams naar vier sprekers die hun visie op de CX-business case in 15 minuten over de Bühne brachten. ... lees verder

Klantgedrevenheid: Hoe scoort jouw organisatie in tijden van COVID-19?

380 website.jpgdinsdag 12 mei 2020 11:26 Klantgedrevenheid is relevanter dan ooit! Want als je als organisatie je beslissingen en acties baseert op de behoeftes en feedback van klanten, maak je de grootste kans op duurzaam succes. Daarom... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI

380 .jpgmaandag 11 mei 2020 10:25 In de Ronde Tafel Online van 23 april stond de discussie in het teken van AI-toepassingen, prototyping en hoe deze in de organisatie verder te brengen. Een ding was duidelijk. COVID-19 zorgt ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI

380 .jpgmaandag 11 mei 2020 10:11 In de Ronde Tafel Online van 23 april stond de discussie in het teken van AI-toepassingen, prototyping en hoe deze in de organisatie verder te brengen. Een ding was duidelijk. COVID-19 zorgt ... lees verder

COVID-19 Leestafel: Employee Experience checklist

ex).jpgwoensdag 06 mei 2020 12:00 Hoe beleven jouw collega's op dit moment hun (thuis)werk? Hoe beïnvloedt dit hun gezondheid, betrokkenheid en prestaties? Veel organisaties stoeien met deze vragen en proberen daarom, met ... lees verder

COVID-19 Leestafel: Nationale Benchmark Verandervermogen 2020

Benchmark verandervermogen.pngmaandag 04 mei 2020 07:57 De wereld om ons heen verandert in hoog tempo. Met de huidige Corona-crisis is het tempo alleen maar toegenomen. Voor organisaties in iedere sector brengt dit kansen en bedreigingen met zich mee. ... lees verder

COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken

380 HELMA DEF.jpgdonderdag 30 april 2020 20:29 Er wordt veel vanuit huis gewerkt en dat zal nog wel even doorgaan. Juist in deze tijd is de verbinding met collega’s van groot belang om als bedrijf door de corona crisis heen te komen. Helma ... lees verder

Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?

380 COVID.jpgvrijdag 24 april 2020 11:49 Werken vanuit huis, verbonden met collega’s, klanten en relaties via MS Teams of Zoom. Went het of snak je naar persoonlijk contact? Inmiddels is het eerste stof neergedaald en ben ... lees verder