Partner Events

Lunch & Learn Bijeenkomst (Hogeschool Utrecht)

aafc17af-b76e-400f-a6ea-b8187421b206.png08 juni Lunch & Learn Bijeenkomst – Maatschappelijke businessmodellen en maatschappelijk verdienvermogen: wat zijn het en wat betekenen ze voor onderwijs en beroepspraktijk? Er wordt veel gesproken over ... lees verder

CX in 1 day: Get inspired & activated (CX Unraveled)

cx-1day.jpg09 juni VOOR WIE  Voor iedereen die meer wil weten en zich wil laten inspireren op het gebied van klantbeleving PROGRAMMA WAT, WAAROM EN HOE VAN CX  Wat is klantbeleving (CX)?  Waarom is het belangrijk ... lees verder

CX in 2 full days (CX Unraveled)

cx-2days.jpg14 juni VOOR WIE:  Voor alle CX-professionals die hun CX-kennis en -vaardigheden willen verbeteren PROGRAMMA: CX IN DE PRAKTIJK  Verdiepen in het CX framework: belangrijkste theorie en concepten van de 6 ... lees verder

The State of B2B in The Netherlands (SpotOnVision)

B2B MF visual_State of B2B_150x150px.jpg20 juni The event of the year is packed with top speakers from companies like SAP, Backbase, and SUSE who will share their expertise on current topics such as ABM, personalization, Sales & Marketing ... lees verder

CX in 2 half days: Get inspired & activated (CX Unraveled)

cx-2halfdays.jpg21 juni WHAT, WHY & HOW OF CX What is Customer Experience? Why is it important for you & your company to invest in Customer Experience? Facts & Figures with which you can convince others. How do you ... lees verder

Open Varen

open varen.png22 juni Open Varen, hét netwerk-event van de klantcontactbranche Een mooi vooruitzicht, een traditie Open Varen op 22 Juni 2023, Editie 13! Meedoen, netwerken en in actie komen, of gewoon luieren. Maar ... lees verder

KSF HR-congres 2023

Vierkant groot.jpg27 juni Generatie X, Y en Z vormen samen de arbeidsmarkt voor de klantcontactbranche. Millenials zijn daarin onmisbaar. Millenials worden gezien als ambitieuze krachten die nieuwe oplossingen voor oude ... lees verder

CX Advanced (CX Unraveled)

cx-advanced.jpg28 juni VOOR WIE:  Voor CX professionals (> 3 jaar ervaring) die de nieuwste inzichten willen ontdekken en van elkaar willen leren. PROGRAMMA: We behandelen de nieuwste trends in de wereld van CX en de ... lees verder