Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Partner Events

Masterclass Customer Experience Management in één dag (Institute for Service Leadership)

Masterclass CEM in 1 dag.jpg12 mei Op 12 mei aanstaande organiseert het Institute for Service Leadership een masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. Inleiding... lees verder

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk.jpg19 mei Op 19 mei aanstaande start het Institute for Service Leadership met een inspirerende collegereeks van 8 avondcolleges waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de ... lees verder

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Beleving van de Klant.jpg20 mei Op 20 mei aanstaande start het Institute for Service Leadership met een inspirerende collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan ... lees verder

Collegereeks Marketing in de 21e eeuw (Institute for Service Leadership)

iStock_000027565986 PvKO.jpg28 september In 8 avondcolleges worden de deelnemers door topwetenschappers van verschillende universiteiten op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en inzichten binnen het snel veranderende marketing vakgebied. lees verder