Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Partner Events

KSF HR-congres 2021

ksf 2021.png22 juni De digitalisering in HR: hoe zorg je voor betrokkenheid, vitaliteit en verbondenheid in hybride organisaties? lees verder

Opleiding Customer Experience Strategie & Organisatie (Beeckestijn Business School)

customer-experience-strategie-organisatie-380x270.jpg23 september Klantbeleving als uitgangspunt voor jouw strategie Customer experience draait om het leveren van een bijzondere en waardevolle beleving voor de klant die leidt tot meer loyaliteit en ambassadeurs.... lees verder

Opleiding Customer Relationship Management (Beeckestijn Business School)

crm-380x270.jpg28 september Lever waarde voor de klant en de organisatie door de klant centraal te stellen Customer Relationship Management is meer dan een CRM-systeem of technologie. Het is een strategie, gericht op het ... lees verder

Collegereeks Marketing in de 21e eeuw (Institute for Service Leadership)

iStock_000027565986 PvKO.jpg28 september In 8 avondcolleges worden de deelnemers door topwetenschappers van verschillende universiteiten op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en inzichten binnen het snel veranderende marketing vakgebied. lees verder

Opleiding Service Excellence (Beeckestijn Business School)

service-excellence-380x270.jpg29 september Service Excellence als onderscheidende factor Service speelt een cruciale rol bij klantbehoud en ambassadeurschap. Binnen veel organisaties, B2C maar zeker ook B2B, overheid en gezondheidszorg, is... lees verder