Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Partner Events

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk (Institute for Service Leadership)

beleving klant.jpeg15 maart Op 15 maart gaat het Institute for Service Leadership weer van start met een vernieuwde Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk. 7 inspirerende... lees verder

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology (Institute for Service Leadership)

shutterstock_94855531 hoogte aangepast.jpeg11 april Op 11 april begint de Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology. Deze collegereeks bestaat uit 8 avondcolleges van elk drie uur, eveneens verzorgd door ... lees verder

Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Stijl van de Leider.jpg20 april Op 20 april gaan we voor de 4e keer van start met onze inspirerende, post-HBO Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties. Deze leergang bestaat uit zes blokken van 2,5 ... lees verder

KCC Interactief, Masterclass Klantgerichtheid (CKC Seminars)

KCCinteractief_150x150pi.jpg10 mei Op woensdag 10 mei organiseren CKC Seminars en Publiek Interactief de Masterclass Klantgerichtheid, KCC Interactief. Tijdens deze Masterclass krijgt u op één dag meer zicht en grip op klantcontact... lees verder