Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Partner Events

Collegereeks Marketing in de 21e eeuw (Institute for Service Leadership)

iStock_000027565986 PvKO.jpg11 maart In 8 avondcolleges worden de deelnemers door topwetenschappers van verschillende universiteiten op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en inzichten binnen het snel veranderende marketing vakgebied. lees verder

CX Strategie: van purpose naar impact (CXPA)

cxpa 380.jpg11 maart Op 11 maart organiseert de CXPA | Customer Experience Professional Association, een online event over CX strategie met case studies van ING, Centraal Beheer en Bol.com. Als onderdeel van ons ... lees verder

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk.jpg17 maart Op 17 maart aanstaande start het Institute for Service Leadership met een inspirerende collegereeks van 8 avondcolleges waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de ... lees verder

Masterclass Customer Experience Management in één dag (Institute for Service Leadership)

Masterclass CEM in 1 dag.jpg24 maart Op 24 maart aanstaande organiseert het Institute for Service Leadership een masterclass van één dag waarin de belangrijkste theorieën over customer experience management aan de orde komen. ... lees verder

Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk (Institute for Service Leadership)

Collegereeks De Beleving van de Klant.jpg20 mei Op 20 mei aanstaande start het Institute for Service Leadership met een inspirerende collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan ... lees verder