Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

                                       

Wist u dat leden van PvKO geen verzendkosten betalen bij het bestellen van een boek op Managementboek.nl? Gebruik hiervoor deze  link: www.managementboek.nl/?affiliate=3372

Recensies Managementboeken

Recensie Databedreven marketing - 'Een sterk boek'

data boek.jpg In een tijdperk waarin marketingdata overvloedig beschikbaar is en data dikwijls als een leidende feitelijkheid wordt ingezet, biedt Danny Oosterveer met Databedreven marketing marketeers op een vlotte en overzichtelijke manier de mindset om de teugels van in handen te blijven houden als je wordt overspoeld met data. lees verder

Recensie Wacht niet op de wind, ga roeien!

unnamed (24).jpg In 5 duidelijke delen neemt Jos Burgers je mee in een boek vol met voorbeelden, tips en adviezen. Dat klinkt goed maar aan het lezen van het boek heb je niks. Alleen aan het lezen dan. Je moet ermee aan de slag. lees verder

Recensie Ontmoet de Xceptionals

ontmoet.jpg Gerrit Piksen heeft een leesbaar en waardevol boek geschreven over de ontwikkeling van klantgerichtheid in Nederland. Dat doet hij op basis van zijn ervaring bij MarketResponse en de inzichten uit... lees verder

Recensie Foute besluiten - 'Beslist u vooral voor uzelf'

9789081091404-480x600.jpg Foute besluiten. De titel van dit boek klinkt nogal stellig en prikkelde me (daardoor) meteen. Het is een stempel dat eigenlijk pas achteraf gegeven kan worden op basis van de - nadien als ... lees verder

Recensie Artificial Stupidity - 'Aanrader!'

9789401453585-480x600.jpg Artificial Stupidity; een zeer pakkende titel waardoor ik direct geneigd was het boek te gaan lezen. DeSmet heeft een mooi document afgeleverd dat tekenend is voor de dilemma’s van deze tijd. ... lees verder

Archief