Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

                                       

Wist u dat leden van PvKO geen verzendkosten betalen bij het bestellen van een boek op Managementboek.nl? Gebruik hiervoor deze  link: www.managementboek.nl/?affiliate=3372

Recensies Managementboeken

Recensie Customer Mobile Experience & Mixed Reality

customer mobile experience  380x270.jpg Hoe Augmented en Virtual Reality de customer experience omgooien De marketeer heeft dankzij het grote smartphone bezit in Nederland veel mobiele toegangsmogelijkheden gekregen om de merkbeleving ... lees verder

Recensie Influencers

Influencers 380x270.jpg Het boek begint met uitleg van het begrip influencer marketing. Daarna gaat de auteur in op de strategie en vervolgend op het concrete actieterrein wie wat doet. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten ... lees verder

Recensie Zo simpel is marketing

Zo simpel is marketing 380x 270.jpg Een goed idee voor een product of dienst is een mooi begin. Maar om het vervolgens succesvol in de markt te zetten, is vaak een hele uitdaging. Sanne Cramer –Social Sanne – heeft een praktisch ... lees verder

Recensie Chief Customer Officer 2.0

Chief Customer Officer 2.0 370x280.jpg Customer Experience is een vakgebied dat de laatste jaren enorm aan belangstelling gewonnen heeft. Toch blijft het in organisaties lastig om de gewenste klantbeleving in het gehele bedrijf te ... lees verder

Recensie Klantsignaalmanagement

Klantsignaalmanagement 380 x 270 .jpg Wanneer een bedrijf contact heeft met klanten –op welke manier dan ook, kunnen daar signalen uitkomen. Zowel positief, als negatief. Een klantsignaal is dan ook een onderdeel van de klantbeleving.... lees verder

Archief