‘Beïnvloeden - Hoe je mensen meekrijgt en het verschil maakt’ is een boek met 10 handige tools. Je kunt ze goed gebruiken wanneer je iets voor elkaar wil krijgen op maatschappelijk -of persoonlijk vlak. Ze zijn ook goed te vertalen naar bedrijfscontext. Het boek is bijzonder bruikbaar voor mensen die hier nog weinig ervaring mee hebben, maar ook voor ervaren mensen biedt het goede inzichten. lees verder
AI is hot en het is overal, ook waar we het niet altijd doorhebben. Maarten Sukel heeft een zeer lezenswaardig boek geschreven waarin in hoog tempo vele toepassingen en ontwikkelingen op het ... lees verder
Het is steeds moeilijker om je te onderscheiden op producten alleen. Product/service combinaties en totaaloplossingen zijn voorbeelden van waardeproposities die klanten sterker binden en de druk ... lees verder
Al wordt het ons vanaf kleins af aan misschien anders verteld, domme vragen bestaan wel degelijk. En na het lezen van ‘Domme vragen bestaan wel’ van Rik Moons hoor je ze (helaas) steeds meer. Met enige regelmaat in onze dagelijkse gesprekken, maar ook in onze professionele gesprekken zoals interviews en sollicitatiegesprekken. lees verder
Social Service Design- ‘Geeft inzicht in hoe er kan worden gewerkt’. Boudewijn Bugter, auteur van ‘Social Service Design - Anders kijken, denken en werken in publieke dienstverlening’– maakt zich zorgen. Het broeit en borrelt immers in de samenleving – huisvesting, armoede, sociale verhoudingen, democratie en uiteraard de klimaatcrisis. lees verder