AI is hot en het is overal, ook waar we het niet altijd doorhebben. Maarten Sukel heeft een zeer lezenswaardig boek geschreven waarin in hoog tempo vele toepassingen en ontwikkelingen op het ... lees verder
Het is steeds moeilijker om je te onderscheiden op producten alleen. Product/service combinaties en totaaloplossingen zijn voorbeelden van waardeproposities die klanten sterker binden en de druk ... lees verder
Al wordt het ons vanaf kleins af aan misschien anders verteld, domme vragen bestaan wel degelijk. En na het lezen van ‘Domme vragen bestaan wel’ van Rik Moons hoor je ze (helaas) steeds meer. Met enige regelmaat in onze dagelijkse gesprekken, maar ook in onze professionele gesprekken zoals interviews en sollicitatiegesprekken. lees verder
Social Service Design- ‘Geeft inzicht in hoe er kan worden gewerkt’. Boudewijn Bugter, auteur van ‘Social Service Design - Anders kijken, denken en werken in publieke dienstverlening’– maakt zich zorgen. Het broeit en borrelt immers in de samenleving – huisvesting, armoede, sociale verhoudingen, democratie en uiteraard de klimaatcrisis. lees verder
Dat gedragsverandering bij klanten, medewerkers en andere mensen in de praktijk brengen helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, blijkt wel uit het nieuwe boek Nudging & Overtuigen van Reinout van Zandycke en Ciska Wybo. lees verder