Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recenseren Managementboeken

PvKO heeft een samenwerking met Managementboek.nl om actuele boeken, passend binnen het thema klantgericht ondernemen, te recenseren. Door leden, voor leden en Managementboek.nl.

Ben je lid van PvKO en wil je kosteloos een boek ontvangen en een recensie schrijven? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl

Voor onderstaande boeken zoeken we nog recensenten:

Content! - Zuurstof voor je klanten
door Antal de Waij

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties ‘doen maar wat’ als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

#SPON - De gouden regels voor influencer marketing
door Rocco Stallvord 

Marketeers opgelet: influencer marketing wordt de komende jaren een vast onderdeel van je marketingmix. Experimenteren alleen is daarom niet meer genoeg. Het is tijd voor een lange termijn plan over wat je met influencers gaat doen. Het is tijd voor een influencer marketing strategie.