Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recenseren Managementboeken


PvKO heeft een samenwerking met Managementboek.nl om actuele boeken, passend binnen het thema klantgericht ondernemen, te recenseren. Door leden, voor leden en Managementboek.nl.

Ben je lid van PvKO en wil je kosteloos een boek ontvangen en een recensie schrijven? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl

Voor onderstaande boeken zoeken we nog recensenten:

365 dagen Klanthousiasme 
door Feike Cats

Klanthousiasme is de overtreffende trap van Klanttevredenheid. Het voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega's en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

Wie is er bang voor kunstmatige intelligentie?
door Jim Stolze

De geschiedenis herhaalt zich. Bij de introductie van de auto vreesde men voor banen en veiligheid. Als een auto over straat reed, moest deze worden aangekondigd door een man met een vlag, zodat er geen gewonden zouden vallen. Inmiddels kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Bij elke introductie van een innovatie is de reactie hetzelfde; zo ook bij kunstmatige intelligentie. Maar moeten we de komst van ai echt vrezen? Jim Stolze zet innovatie in een ander daglicht en ontsluit voor ons op haast theatrale wijze de brave new world van kunstmatige intelligentie, in dit op zijn ted-talk gebaseerde boekje.