Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recenseren Managementboeken


PvKO heeft een samenwerking met Managementboek.nl om actuele boeken, passend binnen het thema klantgericht ondernemen, te recenseren. Door leden, voor leden en Managementboek.nl.

Ben je lid van PvKO en wil je kosteloos een boek ontvangen en een recensie schrijven? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl

Voor onderstaande boeken zoeken we nog recensenten:

databedreven.webpDatabedreven Marketing
Danny Oosterveer

Online staan onze voetafdrukken overal. Bij alles wat we online doen, laten we sporen achter. Sterker nog, ook wat we offline doen wordt vaak digitaal vastgelegd. De hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken is dan ook gigantisch. Toch doen organisaties weinig met die schat informatie. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren. Alle facetten van analytics komen aan bod: van de ‘why’ van data tot big data en van het opstellen van metrics tot optimalisatie. Deze uitgave sluit aan bij de actuele ontwikkelingen in het onlinemarketingvakgebied en bevat veel wetenschappelijke inzichten. Tegelijk biedt het praktische handvatten, bijvoorbeeld over de omgang met privacy. Na het lezen van dit boek heb je kennisgemaakt met de wereld van digital analytics en kun je data verantwoord inzetten om zo je business te optimaliseren. Laat je niet langer leiden door data, maar word data-bedreven!

superklantvriendelijk.webp

Superklantvriendelijk - Een stappenplan met praktische tips en inspirerende voorbeelden
Remko Amesz

Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker! In 'Superklantvriendelijk' geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken.

De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag.