Logo

Programma van PvKO Winterfestival 2026 | Re:set the experience

PvKO Winterfestival 2026 | Re:set the experience

Programma van PvKO Winterfestival 2026

Op donderdag 22 januari:
12:00 - 13:00 Inloop met een snelle lunch in het "Speelkwartier"
13:00 - 13:10 Opening PvKO Winterfestival 2026
13:10 - 13:40 IPSOS Global Trends: dé inzichten die de wereldwijde koers bepalen Door Robert Broekman, Miranda van der Schouw, Patricia Verhoelst
13:40 - 14:20 Re:set VodafoneZiggo's klantervaring met speech analytics en generatieve AI Door Sanne Zwinkels, Rogier Beckers
14:30 - 17:00 Breakout sessies PvKO Winterfestival 2026 Door Babs Asselbergs, Stephan van Slooten, Steyn Elshout, Nils Schmeling, Jean-Pierre Thomassen, Pepijn Groeneveld, Bastiaan Hilferink, Peter Verheijde, Leon Bosma, Thirza Schaap, Anika Siepel, Rien Brus, Paula Makkes, Saskia Hoff, Marco Brouwer ., Michiel de Nijs, Leon Rutten
17:00 - 17:45 Re:set the experience — moving toward the transformation economy Door Joe Pine
17:45 - 18:00 Afsluiting PvKO Winterfestival 2026
18:00 - 19:00 Napraten met een borrel in het "Speelkwartier"
  1. Van 13:40 tot 14:20

    Re:set VodafoneZiggo's klantervaring met speech analytics en generatieve AI

    Door Sanne Zwinkels, Rogier Beckers

    Wie zoals VodafoneZiggo zo'n 26.000 klantcontacten per dag afhandelt, beschikt over veel data. Maar hoe benut je die zo goed mogelijk om de klantervaring én het proces te verbeteren? Sanne Zwinkels, Customer Service Director B2B bij VodafoneZiggo en voormalig Director Customer Service bij Ahold Delhaize en Rogier Beckers, Lead Operational Analytics - Customer Service bij VodafoneZiggo, over de nieuwe kansen en mogelijkheden van speech analytics en generatieve AI.

  2. Van 17:00 tot 17:45

    Re:set the experience — moving toward the transformation economy

    Door Joe Pine

    Joe Pine - voor velen de founding father van het CX-vakgebied - geeft tijdens het WinterFestival een exclusieve sneak preview van zijn aankomende boek The Transformation Economy: Guiding Customers to Achieve Their Aspirations. Het verschijnt pas in maart, maar Joe neemt ons nu al mee in zijn nieuwste denken: wat customer centricity écht is - voorbij ervaring, richting levensveranderende waarde. In zijn verhaal  laat Joe zien hoe organisaties niet langer alleen ervaringen vormgeven, maar klanten helpen zichzelf te transformeren. Met inspirerende voorbeelden, scherpe inzichten en zijn kenmerkende helderheid schetst hij hoe de volgende economische golf eruitziet - en wat dit betekent voor iedereen die met klanten werkt. Een uniek moment om van dichtbij te horen hoe de toekomst van klantgerichtheid zich ontvouwt.