Dies werkt als projectleider en senior onderzoeker bij het lectoraat Marketing & Customer experience van de Hogeschool Utrecht. Hij houdt zich bezig met het verbeteren van (digitale) Customer Experience van m.n. overheidsdienstverlening. Bijvoorbeeld rondom (digitale) persoonlijke en proactieve dienstverlening, en het opschalen van de Menselijke Maat in dienstverlening.
Edo van der Zouwen
Edo werkt bij de gemeente Amsterdam. Daar werkt hij met een team aan het opzetten van een gemeentebreed Customer Experience programma.
Edo heeft een verleden in marketing, marketingmanagement, strategisch marketingadvies, dienstverlening, klanttevredenheid en customer experience management. Dit deed hij lange tijd als zelfstandig adviseur en daarvoor in bedrijven als Unilever, PricewaterhouseCoopers en Sonera.
Behalve een studie Bedrijfskunde heeft hij in 2012 de Postdoc Customer Experience Management van Beeckestijn succesvol afgerond. Hij woont in Amsterdam, werkt daar dus ook, is gek op tennis, fietsen, lezen, zijn vriendin Ilse en zijn zoontje Mats.
Robert Vels
Robert is Lead Customer Experience Management bij RVO. Hij gelooft dat als je je verdiept in de mens (klant/burger/ondernemer) je dienstverlening een menselijk gezicht kan geven. Hij begeleidt (overheids)organisaties dit gezicht vorm te geven door Customer Experience Management praktisch te maken. Zijn drijfveer om voor de overheid te kiezen is dat de ‘klanten’ van de overheid geen keus hebben in de aanbieder. Daarom zouden overheidsorganisaties klantgerichte dienstverlening met een menselijk gezicht als drijfveer moeten hebben. En dagelijks willen gaan voor een top klant- en medewerkersbeleving. Robert heeft een bewezen track record als interim manager en zelfstandig consultant en is tevens CCXP (Certified Customer Experience Professional). Hij woont met vrouw en zoon in Delft. In z’n vrije tijd is hij vaak te vinden op de racefiets, in de gym, of als skileraar op de piste.