Logo

Programma van Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid

Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid

Programma van Inspiratiesessie Artificial Intelligence

Op dinsdag 14 november:
17:30 - 18:30 Inloop met Indische Rijsttafel
18:30 - 18:35 Welkom door Karoline Wiegerink | PvKO Door Karoline Wiegerink
18:35 - 18:45 Opening en introductie avondvoorzitter Steyn Elshout | PvKO Door Steyn Elshout
18:45 - 19:25 Interactieve presentatie Alexander van den Wall Bake | Aegon Door Alexander van den Wall Bake
19:25 - 19:40 Pauze
19:40 - 20:25 Breakout Sessies Door Marijn Janssen, Alexander van den Wall Bake, Marrit Kuin, Paul Joustra, Pieter Schoustra
20:25 - 20:45 Presentatie Marco Stolk | Teleperformance Door Marco Stolk
20:45 - 21:05 Presentatie Reinoud Voorbraak | Serviceheroes Door Reinoud Voorbraak
21:05 - 21:10 Afsluiting door avondvoorzitter Steyn Elshout | PvKO Door Steyn Elshout
21:10 - 22:00 Borrel
  1. 1. Hoe kunnen we AI inzetten om fraude te detecteren en te voorkomen? (Expert Sessie voor adverteerders)
    Op welke manier kan AI ingezet worden om fraude te detecteren? 

    2. Flip de Business met AI
    Is AI zo disruptief dat je je business model ter discussie moet stellen?

    3. Cyberattacking AI
    Welke problemen voorzie je als je Artificial Intelligence/Internet of Things algoritme wordt gehackt op management niveau?

    4. Biased Data (Expert Sessie voor adverteerders)
    Hoe voorkom je dat de vooroordelen die in data besloten liggen, terugkomen in AI?

    5. Speech Analytics
    Hoe gebruik je jouw gesprekken met klantenservice als Big Data en zet je dit in voor continue verbetering?  

    6. Artifical Intelligance voor nitwits
    Wat is het precies en wat betekent het voor je in je dagelijkse leven en werk? Een kijkje in de keuken van kunstmatige intelligentie en mogelijke toepassingen. Welke problemen kunnen opgelost (gaan) worden met AI?

    TOELICHTING/VRAGEN BREAKOUT SESSIE 5:

    Wat weet je al van speech analytics en wordt deze methode al ingezet binnen jouw bedrijf?

    o   Open brainstorm over resultaten;

    Hoe zou je speech analytics in kunnen zetten, bijvoorbeeld:

    o   Hoe kan je Speech Analytics inzetten om product en mark informatie te vergaren?

    o   Hoe kunnen we Speech Analyse inzetten om issues te detecteren en te voorkomen? 

    o   Op welke manier kan Speech Analytics ingezet worden om fraude en compliance te detecteren/ monitoren? 

    Fundementeel verbeteren of Quality Management sample size?

    o   Hoe beoordeelt jouw organisatie op dit moment de gesprekken van de klantenservice en hoe zou je dit met Speech Analytics efficiënter kunnen doen?

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

PE punten 238x238.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.