Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid

Aan deze Inspiratiesessie zijn drie PE-punten toegekend!  Dit event voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA

Artificial Intelligence (AI) is al lang niet meer voorbehouden aan science fiction-films. In een duizelingwekkend tempo nemen robots steeds meer taken van ons over; een onomkeerbaar feit voor iedere organisatie. Verbeterde processen, slimmere apparaten, software die problemen voor ons oplost... hoe dit in te zetten om klantbeleving drastisch te verbeteren?

Aan de hand van een praktijkcase laten we je de toegevoegde waarde van kunstmatige intelligentie op klantgerichte processen zien. We nemen een kijkje in de keuken bij Aegon, de gastheer van de avond. Bijvoorbeeld in hun schadeclaim afhandeling. Hiervoor zetten zij een groot aantal databronnen (onder meer weer, locatie, soort product en mogelijke schades) in een zelflerende omgeving in… en doorlopen het proces steeds slimmer en vanuit het oogpunt ‘het inzoomen op afwijkingen’. De resultaten? Die behandelen we in de Inspiratiesessie!

Tijdens de break out sessies ga je zelf aan de slag. Reflecteer op learnings van Aegon, discussieer over mogelijkheden en onmogelijkheden van AI en neem een doorkijk naar de next level. Kortom: laat je inspireren hoe AI binnen jouw klantgerichte organisatie (nog meer) waarde kan toevoegen. Ervaar het op 14 november!

SPREKERS

Alexander Van den Wall Bake | Operational Excellence Manager | Aegon
Alexander is binnen Aegon de voortrekker en motivator voor de inzet en implementatie van Artificial Intelligence. Alexander heeft al vele mooie successen behaald middels het toevoegen van AI aan processen… en hiermee niet alleen efficiencywinst geboekt, maar vooral ook de klantbeleving op een hoger plan gebracht!

Marco Stolk | Quality Coordinator | Teleperformance
Marco Stolk heeft samen met zijn team al meerdere successen behaald door de toepassing van speech analytics. Deze zorgt ervoor dat alle gesprekken geautomatiseerd en doorzoekbaar worden. Het geeft je de mogelijkheid om te “Googelen” in gesprekken.  Daarmee wordt de hoeveelheid informatie niet alleen enorm vergroot, maar ook verrijkt. Het toepassen van speech analytics betekent niet dat systemen geautomatiseerd inzichten gaan genereren. Spraakanalyse is geen blackbox die uit zichzelf met concrete antwoorden komt, aldus Marco Stolk. Naast het uitrollen van technologie – de software die gesprekken met behulp van verschillende technieken omzet in tekst en fonetisch indexeert – moet er ook geïnvesteerd worden in analysecapaciteit, waaronder het stellen van de juiste vragen. Ook zal je vooraf moeten nadenken over wat je met de vergaarde inzichten wilt gaan doen. Ben je in staat om analyses te vertalen naar procesverbeteringen? Waar leg je de prioriteiten? Hoe leren we het systeem beter te indexeren en in de toekomst te gebruiken voor het voeden van BOTS en automatische triggeren van antwoorden op basis van gesproken tekst.

Reinoud Voorbraak | Founder | Serviceheroes
De wereld klaarmaken voor AI. Slimme “zelflerende” software is de toekomst, maar deze software heeft een goede basis nodig. Hoe kunnen bedrijven hun data & processen inrichten zodat zij klaar zijn voor de toekomst? In zijn talk zal Reinoud het belang hiervan bespreken, demonstreren en toetsen middels een aantal use cases. Reinoud Voorbraak is oprichter van ServiceHeroes en is gespecialiseerd in procesoptimalisatie & data-ontkoppeling.

Break out sessies
 
In de break out sessies ga je zelf aan de slag gaan met AI toepassingen binnen organisaties. Meedenken en sparren met AI gespreksleiders en zelf inspiratie opdoen is het doel, en je zult als deelnemer mooie ervaringen en leermomenten meenemen voor je eigen situatie. De verschillende breakout sessies zijn:

1. Hoe kunnen we AI inzetten om fraude te detecteren en te voorkomen? (Expert Sessie voor adverteerders)
Op welke manier kan AI ingezet worden om fraude te detecteren? 

2. Flip de Business met AI
Is AI zo disruptief dat je je business model ter discussie moet stellen?

3. Cyberattacking AI
Welke problemen voorzie je als je Artificial Intelligence/Internet of Things algoritme wordt gehackt op management niveau?

4. Biased Data (Expert Sessie voor adverteerders)
Hoe voorkom je dat de vooroordelen die in data besloten liggen, terugkomen in AI?

5. Speech Analytics
Hoe gebruik je jouw gesprekken met klantenservice als Big Data en zet je dit in voor continue verbetering?

6. Artifical Intelligance voor nitwits
Wat is het precies en wat betekent het voor je in je dagelijkse leven en werk? Een kijkje in de keuken van kunstmatige intelligentie en mogelijke toepassingen. Welke problemen kunnen opgelost (gaan) worden met AI?

AVONDVOORZITTER

Steyn Elshout | Bestuurslid PvKO




MET DANK AAN

 De gastheer van de avond is Aegon!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

PE punten 238x238.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.

Deel met anderen