Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor een maximale impact op klantgerichtheid

Aan deze Inspiratiesessie zijn drie PE-punten toegekend!  Dit event voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA

Artificial Intelligence (AI) is al lang niet meer voorbehouden aan science fiction-films. In een duizelingwekkend tempo nemen robots steeds meer taken van ons over; een onomkeerbaar feit voor iedere organisatie. Verbeterde processen, slimmere apparaten, software die problemen voor ons oplost... hoe dit in te zetten om klantbeleving drastisch te verbeteren?

Aan de hand van een praktijkcase laten we je de toegevoegde waarde van kunstmatige intelligentie op klantgerichte processen zien. We nemen een kijkje in de keuken bij Aegon, de gastheer van de avond. Bijvoorbeeld in hun schadeclaim afhandeling. Hiervoor zetten zij een groot aantal databronnen (onder meer weer, locatie, soort product en mogelijke schades) in een zelflerende omgeving in… en doorlopen het proces steeds slimmer en vanuit het oogpunt ‘het inzoomen op afwijkingen’. De resultaten? Die behandelen we in de Inspiratiesessie!

Tijdens de break out sessies ga je zelf aan de slag. Reflecteer op learnings van Aegon, discussieer over mogelijkheden en onmogelijkheden van AI en neem een doorkijk naar de next level. Kortom: laat je inspireren hoe AI binnen jouw klantgerichte organisatie (nog meer) waarde kan toevoegen. Ervaar het op 14 november!

SPREKERS

Alexander Van den Wall Bake | Operational Excellence Manager | Aegon
Alexander is binnen Aegon de voortrekker en motivator voor de inzet en implementatie van Artificial Intelligence. Alexander heeft al vele mooie successen behaald middels het toevoegen van AI aan processen… en hiermee niet alleen efficiencywinst geboekt, maar vooral ook de klantbeleving op een hoger plan gebracht!

Wouter de Vries | Architect Consultant | KPN Telecom
Wouter bespreekt een ‘heet van de naald’ Artificial Intelligence Proof of Concept van KPN. Hij neemt ons mee in het ontwerpproces, deelt hoe en waarom welke keuzes zijn gemaakt rond AI en laat zijn ervaringen zien. Het betreft een Proof of Concept dat in oktober gaat lopen, en Wouter licht een tipje van de sluier van de eerste uitkomsten! 

Break out sessies
In de break out sessies ga je zelf aan de slag gaan met AI toepassingen binnen organisaties. Hoe pas ik AI toe binnen mijn eigen organisatie? Wat zou voor Aegon (en voor mijn organisatie) een mooie AI toepassing zijn? Meedenken en sparren met AI gespreksleiders en zelf inspiratie opdoen is het doel, en je zult als deelnemer mooie ervaringen en leermomenten meenemen voor je eigen situatie. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld:
• User cases in fraudedetectie en AI
• Inzet van real time analytics
• AI: Pleisters plakken of fundamentele oplossingen creëren?
• Chatbots – the next level
• AI en Cyber attacking

AVONDVOORZITTER

Steyn Elshout | Bestuurslid PvKO




MET DANK AAN

 De gastheer van de avond is Aegon!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.

Deel met anderen