Inspiratiesessie: CX met hart en ziel
CX met hart en ziel
Over emotionele intelligentie, veerkracht en de kracht van menselijkheid in een digitale wereld
Over emotionele intelligentie, veerkracht en de kracht van menselijkheid in een digitale wereld
Over een toekomst waarin menselijkheid hét onderscheidend vermogen wordt. De toekomst van CX vraagt om mensen met hoofd én hart, professionals die technologie weten te combineren met menselijke sensitiviteit, emotionele intelligentie en veerkracht. In een wereld waarin AI en automatisering het eenvoudige werk overnemen, blijven juist de complexe, emotioneel geladen klantvragen over. Dat vraagt om empathie, het kunnen omgaan met weerstand én het hebben van veerkracht om druk en verandering te dragen.
Ook de rol van de coach verschuift: minder luisteren naar gesprekken, méér begeleiden, reflecteren en ontwikkelen. En CX-professionals? Die worden steeds meer verbinders en beïnvloeders, mensen die collega’s meenemen, inspireren en overtuigen. Deze sessie gaat over het hoe van deze menselijke skills?
De precieze invulling van het programma delen we snel maar je kan je alvast inschrijven.