Logo

Over Inspiratiesessie: Circular & CX - van retour naar relatie

Inspiratiesessie: Circular & CX - van retour naar relatie

"Een oven van twee maanden oud werd vroeger weggegooid – nu krijgt hij een tweede leven." – Jan van Os, ATAG

"Onze circulaire klanten zijn meer waard: ze komen vaker terug en besteden meer." – Freek Snijders, Decathlon

"Veel ketens zijn nog niet écht circulair. Belangrijk is dat we eerlijk benoemen waar we staan, en welke volgende stappen nodig zijn." – Hanna Rentmeester, Amsterdam RAI

Deze drie perspectieven laten zien dat circulariteit veel meer is dan een duurzaamheidslabel. Het gaat om nieuwe businessmodellen, échte klantrelaties en de moed om te erkennen dat we onderweg zijn – nog niet perfect, maar wél in beweging.

Tijdens deze inspiratiesessie ontdek je hoe circulariteit kansen biedt voor betekenisvolle klantrelaties, verrassende businessmodellen en waardevolle belevingen.

Laat je inspireren en ga mee op reis:
🔄 Re-connect – Bouw duurzame klantrelaties
🔄 Re-value – Ontwerp ervaringen die ertoe doen
🔄 Re-design – Herontwerp je businessmodel voor de toekomst

Met praktijkvoorbeelden van ATAG, Decathlon en Amsterdam RAI, onder leiding van Leon Bosma en Anika Siepel. Samen verbinden we inzichten en ervaringen met de vraag: hoe kun jij als CX-professional zelf een gamechanger zijn in de transitie naar een circulaire maatschappij?