Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie ESG en CX - op zoek naar balans voor een duurzame CX transformatie

Inspiratiesessie ESG en CX - op zoek naar balans voor een duurzame CX transformatie

Over de sprekers

  1. Anika Siepel

    Anika Siepel

    Anika is Senior Customer Experience consultant bij Kyden en wordt blij van het continu relevantie & waarde realiseren voor de klant waarbij milieu, maatschappij en een duurzaam bedrijf/businessmodel essentiële onderdelen zijn. Ze heeft veel ervaring binnen de FMCG sector op het gebied van customer experience en digitale transformaties. Met een achtergrond in Industrieel ontwerpen brengt ze creativiteit en een human centered design aanpak waarmee ze continu balans vindt tussen mensen, business en technologie.
  2. Gert Roeckx

    Gert Roeckx

    Gert is Country Manager Signify Belgium sinds 2016. Het is mijn passie om de noden van onze klanten, eindgebruikers, distributeurs nog beter te begrijpen zodat we een oplossing kunnen bieden die een grote toegevoegde waarde brengt in de verschillende marktsegmenten.
  3. Michael Vrins

    Michael Vrins

    Heijmans bouwt aan een gezonde leefomgeving. Ze doet dat door te verbeteren, verslimmen en verduurzamen. Daarbij ligt de focus op het toevoegen in plaats van onttrekken van energie, materialen en ruimte. Michael is manager woonconcepten bij Heijmans en wordt als zodanig dagelijks geconfronteerd met kansen en dilemma’s die de verduurzaming van de woningbouw biedt. Als verantwoordelijke voor Heijmans Huismerk neemt hij ons mee in de afwegingen die niet alleen Heijmans, maar ook de bouwketen en de toekomstige bewoners te maken hebben voor een gezonde leefomgeving.
  4. Rob Beltman

    Rob Beltman

    Rob Beltman is oprichter van H3ROES, een coöperatie van gedreven professionals met uiteenlopende expertises, die zij inzetten om Nederlandse organisatie meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te helpen ondernemen. H3ROES biedt een combinatie van inspiratie, onderzoek, advies, coaching en training om organisaties te begeleiden van visie en beleid naar beweging. Rob is marketeer pur sang en behalve als adviseur en expeditieleider van klantgerichte verandertrajecten ook actief als docent en auteur.
  5. Rodney van den Hengel

    Rodney van den Hengel

    Wat krijg je als een agent en een ouwe boef besluiten dat re-integratie beter, duurzamer en vooral leuker kan? Dan krijg je Heilige Boontjes. Rodney is re-integratiedeskundige in theorie en praktijk. Hij begon zijn loopbaan als koffiebrander omdat ‘ie als geen ander weet hoe moeilijk het is een leven weer op de rails te krijgen. Gedreven door eerlijkheid, rechtvaardigheid en respect, opende hij een koffietent in een oud politiebureau in Rotterdam. Maar de ambities om impact te hebben op het leven van mensen rijken inmiddels al veel verder.