
Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie
Wat hebben het Alexander Monro Ziekenhuis, NS Stations en Amare met elkaar gemeen? Zij zetten in op gastvrijheid, oprechte aandacht, betrokken medewerkers een krachtige Employee Experience als basis voor excellente klantbeleving. En .. zij zijn de hoofdrolspelers van de Inspiratiesessie op dinsdag 16 april.
Marjolein de Jong, directeur van het Alexander Monro Ziekenhuis in Bilthoven, gespecialiseerd ziekenhuis voor borstkanker, erfelijkheid en overige borstaandoeningen, vertelt hoe belangrijk het is om naast de beste medische zorg, bevlogen teams van specialisten en ondersteuners te hebben. Met hun intrinsieke, oprechte aandacht, vertrouwen en grote betrokkenheid krijgen zij de tijd om doelgericht te werken aan de beste behandeling. Wat vervolgens resulteert in een uiterst waardevolle patiëntbeleving.
Mirjam Schokker, Manager NS Stations vertelt samen met haar collega’s Sultan Saïf en Marion den Hooglander van Utrecht Centraal en Rotterdam Centraal over hun stations community. Met de Club van Utrecht Centraal en de Club van Rotterdam Centraal brengen zij beweging in het gastvrije ecosysteem waardoor waardevolle relaties ontstaan tussen de medewerkers onderling. Dit leidt tot reizigerscontacten met een menselijke maat en een verrassend positieve passagiersbeleving. Daarnaast zorgt het ervoor dat 'stationsbewoners' zich meer verbonden voelen met de plek waar zij iedere dag werken met een prettigere en veiligere beleving als resultaat.
De bijeenkomst vindt plaats op een bijzondere plek. Het cultuur- en congreshuis Amare .. de huiskamer van Den Haag. Gastheer Blaise van de Griend geeft een inkijkje in het managen van de mensgerichte gastvrijheid waarmee deze 'third place' zich wil onderscheiden.
De avond staat onder leiding van Monique van den Heuvel en Ursula Buiteman, allebei helden op het gebied van gastvrijheid elke dag waarmaken.