Sprekers bij Inspiratiesessie: Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen
Over de sprekers
-
Carlijn Brinkman
Carlijn is momenteel werkzaam als Service Designer bij KLM Customer Experience. Service Design en Human Centrered Design vormen de rode draad in haar studie en loopbaan. In 2012 heeft zij de Master Design for Interaction afgerond aan de TU Delft, faculteit Industriaal ontwerpen. Daar is Service Design in haar DNA verankerd. Gedurende haar loopbaan heeft zij Service Design toegepast in profit en non profit organisaties, van zorg tot e-commerce; bij de TU Delft het vak Service Design gegeven. ‘Altijd staat de mens centraal en het vertalen van diens wensen en behoeften naar een wenselijke oplossing; bijna altijd een service’.
-
Isabel Thijssen
Isabel is Lead Customer Experience bij Eneco eMobility; ze heeft deze afdeling opgezet en is met haar team verantwoordelijk voor het continu verbeteren van de klanttevredenheid en beleving bij deze snelgroeiende scale-up. Ze heeft ruim 15 jaar ervaring in consultancy, marketing en digital marketing. Bij Oxxio heeft ze veel ervaring opgedaan in het digitaliseren van journeys en klantcontact, app ontwikkeling en het lanceren van de nieuwe dienst internet, tv & bellen.
-
Jan-Hein Pierik
Jan-Hein helpt organisaties en professionals bij hun uitdagingen rondom het verbeteren van de klantbeleving. Hij focust daarbij op mensgericht innovatie: waar digitalisering de mens kan 'aanvullen' in plaats van overnemen. Jan-Hein heeft CX transities doorgevoerd bij verschillende organisaties: van klein tot groot, van publiek tot privaat. Altijd vanuit zijn geloof: de beste klantgerichte strategie is kostenefficiënt, stimuleert medewerkersgeluk en exponentiële groei. Een win-win-win!
-
Marlijn van Opzeeland
Enthousiast, datagedreven en ondernemend. Dat is Marlijn in a nutshell. In haar werk zoekt ze de uitdaging in het verbeteren en opzetten van innovatieve programma's. Ze wordt ontzettend blij van projecten met een duidelijke focus op de klant. Samenwerken ziet ze als de sleutel tot succes
-
Thirza Schaap
Thirza zegt soms gekscherend dat ze CX en Human Centered Design eet, slaapt en ademt en daar zit absoluut waarheid in. Ze heeft meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van Customer Experience en heeft geholpen bij het creëren van betere klant- en werknemerservaringen bij Air France KLM, de Nederlandse Spoorwegen en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Thirza's mantra is "vertrouw nooit op je aannames" en ze vindt het geweldig als ze mensen in staat heeft gesteld om te zien hoe ze echt betere ervaringen kunnen creëren.