Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen

Inspiratiesessie: Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen

Over de sprekers

  1. Carlijn Brinkman

    Carlijn Brinkman

    Carlijn is momenteel werkzaam als Service Designer bij KLM Customer Experience. Service Design en Human Centrered Design vormen de rode draad in haar studie en loopbaan. In 2012 heeft zij de Master Design for Interaction afgerond aan de TU Delft, faculteit Industriaal ontwerpen. Daar is Service Design in haar DNA verankerd. Gedurende haar loopbaan heeft zij Service Design toegepast in profit en non profit organisaties, van zorg tot e-commerce; bij de TU Delft het vak Service Design gegeven. ‘Altijd staat de mens centraal en het vertalen van diens wensen en behoeften naar een wenselijke oplossing; bijna altijd een service’.
  2. Isabel Thijssen

    Isabel Thijssen

    Isabel is Lead Customer Experience bij Eneco eMobility; ze heeft deze afdeling opgezet en is met haar team verantwoordelijk voor het continu verbeteren van de klanttevredenheid en beleving bij deze snelgroeiende scale-up. Ze heeft ruim 15 jaar ervaring in consultancy, marketing en digital marketing. Bij Oxxio heeft ze veel ervaring opgedaan in het digitaliseren van journeys en klantcontact, app ontwikkeling en het lanceren van de nieuwe dienst internet, tv & bellen.
  3. Jan-Hein Pierik

    Jan-Hein Pierik

    Jan-Hein helpt organisaties en professionals bij hun uitdagingen rondom het verbeteren van de klantbeleving. Hij focust daarbij op mensgericht innovatie: waar digitalisering de mens kan 'aanvullen' in plaats van overnemen. Jan-Hein heeft CX transities doorgevoerd bij verschillende organisaties: van klein tot groot, van publiek tot privaat. Altijd vanuit zijn geloof: de beste klantgerichte strategie is kostenefficiënt, stimuleert medewerkersgeluk en exponentiële groei. Een win-win-win!
  4. Marlijn van Opzeeland

    Marlijn van Opzeeland

    Enthousiast, datagedreven en ondernemend. Dat is Marlijn in a nutshell. In haar werk zoekt ze de uitdaging in het verbeteren en opzetten van innovatieve programma's. Ze wordt ontzettend blij van projecten met een duidelijke focus op de klant. Samenwerken ziet ze als de sleutel tot succes
  5. Thirza Schaap

    Thirza Schaap

    Thirza ademt Customer Experience en Service Design, al blijft ze daar zelf graag nuchter onder. In 2024 werd ze wereldwijd nummer één in de Customer Experience Professional-categorie van CXM, maar haar trots zit vooral in de meer dan 15 jaar ervaring die ze opdeed in het verbeteren van klant- en medewerkersbeleving bij organisaties als Air France KLM, NS, Lely, PGGM en het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Haar mantra? “Vertrouw nooit op je aannames.” Bij het Platform voor Klantgericht Ondernemen laat Thirza zien hoe je AI kunt inzetten gedurende alle fasen van een Service Design traject.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 195,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.