
Inspiratiesessie: Service Design in de Praktijk: Creëren van Betekenisvolle Ervaringen
Service Design is hot & happening! Zowel binnen bedrijven als bij overheidsorganisaties wordt service design gebruikt als methodiek om klant- en/of medewerkersbeleving continu te verbeteren. Maar hoe ziet zo’n traject er nou in de praktijk uit en hoe behaal je er concrete verbeteringen mee?
Tijdens deze Inspiratiesessie zullen KLM, PGGM & Eneco eMobility een kijkje in de keuken geven hoe zij service design praktisch toepassen en hun do’s en don’ts met jullie delen.
‘Van klantprobleem tot oplossing tot toetsen van de oplossing bij de klant’. Isabel Thijssen van Eneco eMobility laat zien hoe ze dat hebben aangepakt, wat ze hebben geleerd en wat de resultaten zijn.
‘Altijd de mens centraal stellen en het vertalen van diens wensen en behoeften naar een wenselijke oplossing’. Dat is het motto van KLM’s Service Designer Carlijn Brinkman.
Marlijn van Opzeeland vertelt hoe samenwerking in de CX Design Projecten bij PGGM het verschil maakt.
Schrijf je snel in voor deze Inspiratiesessie en verheug je op vele praktische inzichten en learnings.