
Ronde Tafel: De mensgerichte (CX) transformatie missie bij Gemeente Den Haag
Mensgerichte dienstverlening staat hoog in het vaandel van de Gemeente Den Haag, getuige ook de gemeentebrede beleidsvisie op digitalisering en dienstverlening en het nieuwe coalitieakkoord dat onlangs nog werd afgerond. Om deze kwaliteit te behalen moet de gemeente het anders doen dan het al deed. We nemen je mee in de missie om de meest klantvriendelijke publieke dienstverlener te worden en de opgave die daarin te wachten staat: het mensgericht verbeteren van de totale dienstverlening aan meer dan 550.000 inwoners en ondernemers in Den Haag met een gemeentelijke organisatie van zo’n 10.000 medewerkers, verdeeld over zeven diensten.
In het verhaal is bijzondere aandacht voor de rol die de brede dienstverleningsopgave aan Haagse ondernemers en de Haagse Stadskamer (het gemeentelijke UX-onderzoeklab) hierin spelen.
Luister naar het verhaal van de CX-professionals van de gemeente, discussieer over je eigen uitdagingen rondom mensgerichte transformatie en neem je vraagstukken mee.
Schrijf je in voor deze live Ronde Tafel op het stadhuis in Den Haag.
Voor deze Ronde Tafel kunnen zich maximaal 20 deelnemers aanmelden!
Deze Ronde Tafel is alleen bedoeld voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO. Ben je (nog) geen lid en heb je interesse, stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl.