Sprekers bij Inspiratiesessie: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive VodafoneZiggo + ALV
Inspiratiesessie: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive VodafoneZiggo + ALV
donderdag 30 juni 2022 van 14:30 uur tot 18:30 uurVodafoneZiggo
Over de sprekers
Dorien van der Heijden
Dorien is de vernieuwer met de menselijke maat. Haar kracht? Ze maakt ingewikkelde dingen eenvoudig zonder ze plat te slaan. Als partner bij Lobster Company helpt ze organisaties toekomstplannen te ontwikkelen en te realiseren, als lid van het veranderteam. Ze blijft in haar werk altijd dicht bij de bedoeling én de mens.
Eric Hartmans
Eric is ruim 25 jaar actief in Klantcontact in diverse rollen en bij verschillende organisaties. Sinds 4 jaar is Eric werkzaam bij VodafoneZiggo als Customer Engagement Specialist. Voor elk organisatie is het belang om klantgericht te zijn, de klant te begrijpen en een bijzondere klantbeleving te realiseren. Door te blijven verbeteren- en innoveren op klantcontact gebied, blijven organisaties streven naar die 9+ ervaring waar klanten naar op zoek zijn. En dat is precies wat Eric zo aanspreekt.
‘Ik vind het boeiend om samen met onze klanten te kijken naar een optimale invulling van het klantcontact, wat hun klanten verwachten en hoe deze waargemaakt zouden kunnen worden.’
Joost Wijermars
Joost heeft meer dan 15 jaar ervaring door de gehele keten van de zakelijke telecommarkt. Van sales tot factuur en van idee tot technologische voortuitgang. Binnen VodafoneZiggo is hij verantwoordelijk voor alle producten binnen de zakelijke markt en de processen die zorgen dat deze producten besteld, geleverd en beheerd kunnen worden. Door veel naar klanten te luisteren, maar ook door een visie te hebben op wat er mogelijk is, probeert Vodafone een grote stap te zetten in klantgericht innoveren.
Karin Mars
Met haar jarenlange facilitaire ervaring is Karin als Director Workplace & Facilities sinds 2018 verantwoordelijk voor de totale facilitaire dienstverlening in alle kantoorlocaties en steunpunten van VodafoneZiggo. Karin heeft zich toegelegd om van het nieuwe hoofdkantoor in Utrecht een smart building te maken. Vodafone is wereldwijd de grootste aanbieder van IoT- connectie; het was voor haar een logische stap om dit kantoor smart in te richten. Met deze ervaring op zak ging haar focus nog meer naar data driven facility management. Vanuit deze wens heeft Karin een VZ app laten maken, hierin staan tal van functionaliteiten welke worden ontsloten op het eigen VZ IoT platform.