Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …..

Als de beleving helemaal centraal staat … komen CX en klantgericht ondernemen samen … ervaart de klant, gast, bezoeker, passagier, .. op ieder moment verrassing en verwondering… voelen medewerkers zich verbonden, betrokken en verantwoordelijk en creëren zij een omgeving waarin klantbeleving werkt.

Als de beleving helemaal centraal staat … dan denk je aan de hotellerie waar dit per definitie zo is? Of toch niet helemaal? Op alle touchpoints de mens centraal, dat wel, maar hoe zit het met high tech en de gastvrijheids beleving in hotels? Wat kunnen klantgerichtheidsprofessionals / CX’ers leren van de hospitality industry en andersom? Sander Allegro, Chairman QL Hotels & Restaurants, en hospitality professional pur sang deelt zijn ideeën.

Als de beleving helemaal centraal staat … dan kun je ook aan sprookjes denken. Frans Goenee, Inspiratiemanager bij de Efteling neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de ontwerper van het Sprookjesbos en hoe zijn ‘kromme wegen filosofie’ leidt tot de verrassing en verwondering die dit pretpark zo bijzonder maakt. Verheug je op een gepassioneerd verhaal vol voorbeelden en lessen voor iedere klantgedreven organisatie.

Van harte welkom bij de unieke setting van een gezamenlijke Inspiratiesessie van CX Circle en Platform voor Klantgericht Ondernemen. Voor CX Circle het moment om hun achterban te bedanken en voor PvKO het moment voor een (hernieuwde) kennismaking met de community van klantgerichtheidsprofessionals.

SPREKERS

sander v Sander Allegro | Chairman QL Hotels & Restaurants | Owner Allegro INN ovations Hospitality Consultancy
Gastvrijheid, strategie en innovatie zijn dé kernbegrippen in de professionele activiteiten van Sander Allegro. Sander combineert zijn functie van chairman van QL Hotels & Restaurants – een collectie van 125 bijzonder, hand-picked boutique hotels in 10 Europese landen – met zijn adviespraktijk Allegro INN ovationS. Met creativiteit en visie zoekt hij hierbij altijd naar een goede balans tussen ‘high tech’ en ‘high touch’. Een balans waar vele CX’ers en klantgerichtheidsprofessionals mee worstelen. Leer van zijn praktisch toepasbare oplossingen.

frans defFrans Goenee | Inspiratie Manager Gastvrijheid | Efteling
‘Op de kromme wegen van Gastvrijheid’. Frans neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de eerste ontwerper van de Efteling die het Sprookjesbos zijn kenmerkende sfeer gaf. Anton Pieck had als filosofie dat er na elke kromme bocht weer een kans lag om verwondering te veroorzaken. Niet voor niks heeft het Sprookjesbos in de Efteling vele kromme wegen die steeds weer leiden tot een ander sprookje. Achter elke bocht wacht weer een verrassing. Door zijn 31 jaar ruime ervaring als Inspiratiemanager Gastvrijheid deelt hij op geheel eigen wijze en vol passie zijn lessen. Hij geeft voorbeelden hoe je de essentie van deze “kromme wegen theorie” in een klantgerichte organisatie kan toepassen.

MIDDAGVOORZITTERS

sydney vierkantSydney Brouwer | Bestuurslid CX Circle
Tijdens de vijf jaar die CX Circle bestaat, hebben we het CX vak volwassen zien worden. We zijn trots dat we de afgelopen jaren de vele honderden Customer Experience Professionals die naar onze events zijn gekomen hebben kunnen inspireren. Met dit laatste event zorgen we voor een CX Circle-waardig afscheid en laten we onze leden kennismaken met het warme bad van PvKO.

daan vDaan Noordeloos | Voorzitter PvKO
Vanuit PvKO heten we alle Customer Experience Professionals van harte welkom om kennis te maken met onze community voor en door enthousiastelingen op het gebied van klantgericht ondernemen. We vinden het fantastisch dat we een rol mogen spelen in de laatste stap in de klantreis van de CX Circle en te ontdekken welke inspiratie we jullie kunnen meegeven naar de toekomst toe.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 19 mei.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00
Welkom CX Circle leden Gratis

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen €95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen