Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?

Over de sprekers

  1. Daan Noordeloos

    Daan Noordeloos

    Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantgericht werken de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment ondersteunt Daan als ondernemer verschillende organisaties met het ontwikkelen van een evidence based mindset om complexe problemen op te lossen en hun klantdoelen te realiseren. Daan is sinds januari 2020 ook voorzitter van PvKO.
  2. Judy Wisselaar

    Judy Wisselaar

    Judy is Customer Experience manager bij Interpolis. Waar ben jij nou echt fan van? Iets, iemand of een bedrijf waar je zo enthousiast over bent dat je ogen gaan schitteren als je er gepassioneerd over vertelt? Ken je dat gevoel? Ja?........ Nou, dat gevoel wil ik onze medewerkers en klanten geven. Interpolis fans creëren, binnen en buiten Door te zorgen dat zij ervaren dat het bij Interpolis goed geregeld is, we elkaar begrijpen en er samen toe doen. Zodat medewerkers en klanten zich kunnen focussen op wat echt belangrijk is. Daarom zet ik me er met al mijn passie, ervaring en kennis voor in om iedereen die voor het merk Interpolis werkt daarin mee te nemen. Hen te helpen om te denken, beslissen en doen vanuit klantperspectief. Zelf ben ook fan Van Interpolis natuurlijk. Ook van muziek, concerten en festivals (welk genre moet je me zelf maar een keer vragen). Van toneel, vooral van zelf op het podium te staan in een mooi toneelstuk. En van lekker eten en borrelen met familie of vrienden. Ten slotte ben ik fan van hardlopen, zodat ik er ook fit bij blijf. Vol energie om klantbeleving écht belangrijk te maken.
  3. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  4. Mijke van Ballegooijen

    Mijke van Ballegooijen

    Na verschillende operationele en commerciële functies te hebben bekleed bij Air France KLM, kwam Mijke voor het eerst in aanraking met het vakgebied Customer Experience Management in 2016. Terwijl ze samen met een team de Customer Experience afdeling bij KLM opzette, ontstond haar passie voor het vakgebied. Eind 2019 besloot ze dat het tijd was om eens voor een ander soort bedrijf te gaan werken, en werd ze COO bij Guidion. Guidion is een B2B platform organisatie in de technische dienstverlening in en om het huis. De monteurs uit het Guidion netwerk bezoeken een miljoen huishoudens per jaar. Klantervaring is hierbij cruciaal. Het was wennen om de overstap te maken van een grote Corporate naar een veel kleinere, jongere en ondernemende organisatie. De noodzaak om de klant centraal te stellen, is echter onverminderd groot!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 april 2021.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen