Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?

Zijn jij en je organisatie onderweg naar een nieuw niveau op de CX ladder, dan is deze sessie iets voor jou! De klant centraal stellen is jouw opgave. Het houdt je bezig omdat jouw inspanningen niet altijd de gewenste effecten hebben op de hele organisatie. Niet altijd is makkelijk iedereen mee te krijgen en je verhaal overal kwijt te kunnen. 

Welke ontwikkelingen vinden in jouw organisatie plaats rondom CX transformatie? Waar sta jij? Hoe word jij als gedreven klantgerichtheidsprofessional in de organisatie gezien? Als klantwaarde regisseur, vaandeldrager of degene die nog overal de zaadjes moet planten? 

We duiken de diepte in aan de hand van het CX maturity model dat de stappen helder maakt rond het leveren van klantwaarde en organisatieverankering. Dit helpt te redeneren vanuit de realiteit. Wat zijn verschillende scenario’s om te transformeren? Hoe kies jij een passend pad en tempo? Wees ervan bewust wat je remt en bouw uit wat al heel goed gaat.

daan (4).jpgDaan Noordeloos schetst het kader aan de hand van dit Pine & Gilmore afgeleid CX-transformatie model. Waar hebben we het over als we over transformatie spreken? Een ambitieuze verandering? En we zoomen in op twee stappen in het model: van diensten naar beleving en van beleving naar betekenis.

Vervolgens geven twee CX-professionals een kijkje in de keuken over waar ze nu staan in het model en gaan het gesprek aan met Daan en de deelnemers.

Judy 2.jpgJudy Wisselaar, Customer Experience Manager bij Interpolis staat op het punt het CX gedachtegoed verder te brengen binnen de organisatie: teams uitbreiden met CX-ers en een trainingsprogramma voor collega’s uit andere disciplines. Hoe doet zij dat? Hoe brengt haar dit verder in de transformatie van diensten naar beleving.

Mijke.jpegMijke van Ballegooijen, COO bij Guidion, zit samen met de organisatie midden in de CX transformatie. Guidion is al jaren voorloper op het gebied van 'People management', waarbij de medewerker centraal staat en medewerker bevlogenheid het doel is. De ambitie is nu om de organisatie zo in te richten dat alle stakeholders een gedenkwaardige ervaring hebben als ze met Guidion in contact komen. Om deze ervaring te ontwerpen en vervolgens consistent te kunnen organiseren, is echter niet gemakkelijk. Waar begin je? Hoe neem je mensen mee? Welke elementen zijn belangrijk om in te richten? Dit zijn vraagstukken waar Mijke nu tegenaan loopt en waar zij ons graag in meeneemt. 

Herken je in de cases! Maak een brug naar je eigen organisatie. En doe er je doordeel mee .. hoe breng jij jezelf en je organisatie een stap verder. Zie het perspectief.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 april 2021.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen