Logo

Sprekers bij Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Over de sprekers

  1. Jill van de Keer

    Jill van de Keer

    Jill Van De Keer (38) werkt 7 jaar voor ING België waar ze zich sinds mei 2020 als Customer Experience Expert in de CX hub inzet om een meer klantgerichte cultuur in de genen van alle medewerkers te krijgen. Haar voorgaande ervaringen als teamleader bij ING Client services en als Product Owner in het digitalisatieprogramma leidden ertoe dat ze zelf een transformatie doorging van inside-out naar outside-in denken. Gaandeweg werd ze een ambassadeur voor klantgericht werken en in haar huidige functie is het haar fulltime missie geworden iedereen in de onderneming dezelfde wijziging in denken en gedrag te laten doorgaan.
  2. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.