Sprekers bij Inspiratiesessie Human first | High touch
Over de sprekers
-
Hans de Wolff
Hans de Wolff was voormalig directeur van SUSA Flexibel Studentenwerk en Triodos Bank. SUSA heeft als missie om studenten te helpen om naast hun studie te kunnen werken door het bieden van flexibel werk. Met langdurig betrokken en flexibele studentenpools helpt SUSA organisaties bij het opvangen van pieken en dalen in werk en met een kweekvijver van hoogopgeleid talent.
Daarnaast is Hans lid van de Raad van Advies van Stichting Service Excellence.
Van 2006 tot 2018 was Hans bij Triodosbank verantwoordelijk voor Retail Banking, waarbij hij de waarden van Triodos Bank vertaalde in een authentieke, persoonlijke, toegankelijke en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. In verschillende onderzoeken van o.a. Marketresponse, Consumentenbond en Independer krijgt de dienstverlening en klantvriendelijkheid van Triodos Bank de hoogste waardering. Ook won Triodos Bank meerdere malen de Customer Centric DNA Award in de categorie Banken.
Als spreker en dagvoorzitter is Hans een bekend gezicht bij congressen over optimale klantervaring en leiderschap.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Linda Luidens
Linda is Head of Recruitment, People Development & Culture, voor TUI in Nederland, Belgie en Frankrijk. Bij TUI is Linda met haar team verantwoordelijk voor recruitment, people en leadership development, employee engagement en talent en performance management. Deze thema’s beslaan de volledige ‘talent cycle’ welke bijdragen aan het aantrekken van de beste medewerkers en het faciliteren van een uitdagende loopbaan waarbij men zich continue blijft ontwikkelen. Dit alles om klanten de beste ervaring te kunnen geven in het ontdekken van nieuwe plekken ontdekken, andere culturen en het ontmoeten van nieuwe mensen. De belofte van TUI is dan ook niet voor niets ‘Discover your Smile’.
-
Pauline Bron
Customer Experience Manager bij NS. Pauline is de grondlegger van de eerste customer journey over de emotionele behoeften en wensen van klanten, de basis voor CX bij NS. Voor haar zit Customer Experience in het daadwerkelijk waarmaken in de reis van de klant, dat lukt niet door erover te praten maar door te doen. Pauline focust zich met gastvrijheid op vaker een waardevol contact tussen NS medewerkers en klanten. Daarvoor ontwikkelt ze vanuit haar kennis over gedragsverandering interventies en concepten die medewerkers bewegen en prikkelen. Resultaat is meer werkplezier en een hogere klantwaardering!