Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Human first | High touch

Inspiratiesessie Human first | High touch

Over de sprekers

  1. Hans de Wolff

    Hans de Wolff

    Hans de Wolff was voormalig directeur van SUSA Flexibel Studentenwerk en Triodos Bank. SUSA heeft als missie om studenten te helpen om naast hun studie te kunnen werken door het bieden van flexibel werk. Met langdurig betrokken en flexibele studentenpools helpt SUSA organisaties bij het opvangen van pieken en dalen in werk en met een kweekvijver van hoogopgeleid talent. Daarnaast is Hans lid van de Raad van Advies van Stichting Service Excellence. Van 2006 tot 2018 was Hans bij Triodosbank verantwoordelijk voor Retail Banking, waarbij hij de waarden van Triodos Bank vertaalde in een authentieke, persoonlijke, toegankelijke en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. In verschillende onderzoeken van o.a. Marketresponse, Consumentenbond en Independer krijgt de dienstverlening en klantvriendelijkheid van Triodos Bank de hoogste waardering. Ook won Triodos Bank meerdere malen de Customer Centric DNA Award in de categorie Banken. Als spreker en dagvoorzitter is Hans een bekend gezicht bij congressen over optimale klantervaring en leiderschap.
  2. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  3. Linda Luidens

    Linda Luidens

    Linda is Head of Recruitment, People Development & Culture, voor TUI in Nederland, Belgie en Frankrijk. Bij TUI is Linda met haar team verantwoordelijk voor recruitment, people en leadership development, employee engagement en talent en performance management. Deze thema’s beslaan de volledige ‘talent cycle’ welke bijdragen aan het aantrekken van de beste medewerkers en het faciliteren van een uitdagende loopbaan waarbij men zich continue blijft ontwikkelen. Dit alles om klanten de beste ervaring te kunnen geven in het ontdekken van nieuwe plekken ontdekken, andere culturen en het ontmoeten van nieuwe mensen. De belofte van TUI is dan ook niet voor niets ‘Discover your Smile’.
  4. Pauline Bron

    Pauline Bron

    Customer Experience Manager bij NS. Pauline is de grondlegger van de eerste customer journey over de emotionele behoeften en wensen van klanten, de basis voor CX bij NS. Voor haar zit Customer Experience in het daadwerkelijk waarmaken in de reis van de klant, dat lukt niet door erover te praten maar door te doen. Pauline focust zich met gastvrijheid op vaker een waardevol contact tussen NS medewerkers en klanten. Daarvoor ontwikkelt ze vanuit haar kennis over gedragsverandering interventies en concepten die medewerkers bewegen en prikkelen. Resultaat is meer werkplezier en een hogere klantwaardering!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212 = 12 feb.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO en overweeg je een lidmaatschap? Laat weten welke kennis je hoopt op te doen en meld je aan voor een kosteloze kennismaking via communicatie@pvko.nl

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.