Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Human first | High touch

Digital first heeft veel impact op de human touch. Het geeft ruimte voor een persoonlijke aanpak en legt de lat voor ECHTE mensgerichte interactie hoog. Basis hiervoor is een medewerkersgroep die gemotiveerd is en verbonden. Gelukkige medewerkers leiden tot aanzienlijk hogere klantwaardering, kijk ook naar de relaties CX-EX die door Holland Casino is aangetoond (Inspiratiesessie November 2019) en – niet minder belangrijk – lagere verzuimkosten.

Echter, oprechte aandacht voor de mens in de medewerker? Hoe zorg je hiervoor? Hoe zorg je ervoor dat de mens-zijn knop niet uitgaat bij het binnenkomen in het werk? Hoe haal je de juiste mensen binnen en houd je ze binnen! Hoe verbind je je mensen aan de missie / purpose van het bedrijf en maak je dit waar? Is dat een aanpak die je top down neerzet of leg je de verantwoordelijkheid vooral bij de frontliner zelf neer? Onze kersverse voorzitter Daan Noordeloos gaat samen met de sprekers van NS en SUSA hierover in gesprek! (Een derde spreker is nog in de pijplijn).

Sprekers

hans de wolff vierkant.jpgHans de Wolff | Algemeen directeur | SUSA flexibel studentenwerk
Hans vertelt een persoonlijk verhaal over zijn visie op klantgerichtheid, Service Excellence, persoonlijke dienstverlening en de rol van visie en leiderschap bij het succesvol implementeren van een klantgerichte cultuur. Rode draad is hoe oprechte aandacht voor de mens in de medewerker het verschil maakt: inspireren, ontzorgen, faciliteren, ruimte geven, waardoor de medewerker in het moment het verschil voor de klant kan maken.

pauline.jpgPauline Bron | Customer Experience Manager | NS
Digitalisering herdefinieert rollen. Het dwingt niet alleen na te denken over waar je technologie inzet, het vraagt je ook om na te denken waar in de journey je de basis complementeert met het menselijke. NS heeft veel menselijke gezichten buiten. Wat is hun rol in de toekomst? Door toenemende digitalisering zal menselijk contact steeds schaarser en daarmee steeds waardevoller worden. Maar hoe zorg je ervoor dat mensen in de juiste menselijke rol komen zodat ze toegevoegde waarde blijven leveren? Pauline zal tijdens haar presentatie een toelichting geven over de transformatie van controleur naar gastheer. Vanuit haar praktijk case klantgericht omroepen zal Pauline haar ervaringen en lessen delen over hoe ze dit bij NS met succes hebben aangepakt.

Avondvoorzitter

daan.jpgDaan Noordeloos | Voorzitter PvKO
Daan is onze avondvoorzitter en discussieleider.  Zijn doel is de inzichten van deze avond zo concreet mogelijk voor jou te maken door met de sprekers in gesprek te gaan de brug te slaan naar jouw klantgerichte organisatie!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212 = 12 feb.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen