
Kennissessie met transavia.com - 11 februari 2014
Het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving op alle momenten in de klantreis…
Hoe doe je dat?
Hoe borg je dit in de organisatie?
En wat betekent dit voor je medewerkers?
Klantbeleving is een ''hot topic''. Ook transavia.com is volop bezig met de vraag: hoe staat het met de klantbeleving? Past die bij ons merk en zorgt deze uiteindelijk voor onderscheidend vermogen? Daarbij is de grootste uitdaging het continu realiseren van de gewenste klantbeleving op alle contactpunten zonder daarbij de belofte van een aantrekkelijk tarief in het geding te laten komen. Voor zowel onze klanten als onze medewerkers, als interne klant.
transavia.com zou graag ervaringen willen uitwisselen en discussiëren met andere bedrijven over hoe zij bezig zijn met klantbeleving. Hoe en of zij klantbeleving tot in de haarvaten weten te implementeren en hoe zij omgaan met weerstand en tegenslagen in dit proces.
Altuïtion zal - o.a. vanuit haar rol bij transavia.com op het gebied van Customer Experience Management - in haar presentatie ingaan op het organiseren van excellente (9+) klantbeleving.
Daarnaast wordt het effectief achterhalen van de (vooral) onbewuste klantbeleving geïllustreerd middels een aantal customer insights van transavia.com-reizigers.
En tot slot wordt het integrale 9+ Customer Experience Management-model dat Altuïtion hanteert, nader toegelicht.
Aanverwante artikelen over Customer Journey & Experience
- 5 vragen aan transavia.com in aanloop naar de Kennissessie op 11 februari
- Bezoekmotieven in de theatersector - een onderscheid tussen culturele en sociale motieven
- 5 Ideas To Improve Air Travel From a Customer Experience Designer
- Survey Highlights Customer Experience Insights for the Travel Industry