Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Data Driven Customer Experience Insights

Hoe kun je na Customer Journey Mapping de klantreis data-driven gaan verbeteren en besturen? Hoe zorg je voor meer blije klanten?  Hoe breng je de klanttevredenheid omhoog en de kosten omlaag? Ongetwijfeld is je bedrijf bezig met het in kaart brengen van de Customer Journey. Vaak zal dit echter een theoretische of kwalitatieve aanpak zijn, terwijl je wilt weten hoe het écht zit…

Op woensdagmiddag 4 april gaan sprekers van ABN AMRO en Coöperatie VGZ verder in op dit onderwerp en geven je hun ervaring en learnings door! We zijn te gast bij Underlined in de prachtige kapel van het voormalig klooster Mariënburg in ’s-Hertogenbosch, waar de Jheronimus Academy of Data Science is gevestigd!

Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar contentmarketing & oud voorzitter PvKO



Michel Moll | Data Analist ABN AMRO Bank



Quintus Hegie | Econometrist - Big Data Financial Marketing & Business Analysis

 

Lennaert Mooi | BI Business Specialist Coöperatie VGZ




Niels van Gorp | Senior BI Business Specialist Coöperatie VGZ




"Data driven cx management, de weg naar performance"
Ed Peelen gaat het hebben over: innoveren met databronnen om een real time, 360 graden beeld van consumenten te krijgen, journey optimalisatie en de do’s en don’ts.

“Big Data Customer Journey Marketing Analytics & Campaign Automation”
In 45 minuten nemen Quintus Hegie en Michel Moll je mee in hoe ABN AMRO Customer Journeys vanuit een data gedreven invalshoek analyseert. En hoe ze de inzichten centraal stelt in de uitvoering van relevante 1-op-1 Retail marketing campagnes. Na afloop van deze presentatie heb je een idee hoe je klantgedrag en -beleving op individueel klantniveau kunt meten en hoe je praktische marketing inzichten uit geavanceerde analyse van klant-event-data kunt krijgen. Je ontdekt je op welke manieren je geautomatiseerde marketing campagnes kunt omvormen tot daadwerkelijk op de klant afgestemde interactieve communicatie dialogen.

"Sturen op NPS in Klantmissieteams"
Vallen en opstaan in datagedreven customer excellence
Lennaert Mooi en Niels van Gorp spreken deze middag over ‘the hard work of data driven innovation’. Ze geven antwoord op onderstaande vragen:

  • Waarom gebruikt VGZ data om tot customer excellence te komen?
  • Hoe gebruikt VGZ data om inzicht te krijgen in haar Customer Journey?
  • We willen graag Data Driven werken….waar werkt de data wel en niet voor ons?
  • Wat zijn de pro’s en cons van het werken met NPS of: hoeveel punten stijgt mijn NPS als ik de tekst van mijn website aanpas?
  • Wat hebben we tot nu toe bereikt met al onze efforts?

Deze Inspiratiesessie wordt mede mogelijk gemaakt door Underlined:



Aan deze Inspiratiesessie zijn drie PE-punten toegekend! Dit event voldoet aan de gestelde voorwaarden voor PE accreditatie door NIMA

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

cx groot.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen