Logo

Sprekers bij Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

Over de sprekers

  1. Egbert Jan van Bel

    Egbert Jan van Bel

    Schrijver van marketing- en managementboeken, kerndocent bij Beeckestijn en de grondlegger van de verkiezing voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL. Zijn laatste boek ‘Kloteklanten’ (Kluwer) is een pamflet voor het op juiste wijze omgaan met klanten. Het is een regelrechte bestseller in Nederland en België. Met het boek ‘Event Driven Marketing’ - gaat over klantgericht ondernemen - won hij de Marketing Literatuurprijs.
  2. Lesly Broekaart

    Lesly Broekaart

    Projectleider servicegerichtheid bij RET

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.