
Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016
Programma van Kennissessie met RET: Betrokken medewerkers, de basis voor loyale klanten - 17 mei 2016
Op dinsdag 17 mei: | |
17:30 - 18:30 | Ontvangst met hapje en drankje |
18:30 - 18:45 | Welkomstwoord PvKO en RET |
18:45 - 19:00 | Klantbeleving |
19:00 - 19:45 | RET case Internal Branding Door Lesly Broekaart |
19:45 - 20:00 | Pauze |
20:00 - 20:25 | 6 gouden regels voor klantgerichtheid Door Egbert Jan van Bel |
20:25 - 20:55 | Deelnemers denken mee met de RET |
20:55 - 21:15 | Plenaire terugkoppeling ideeën |
21:15 - 22:00 | Borrel |
-
Van 18:30 tot 18:45
Welkomstwoord PvKO en RET
Door Maricken Hengeveld, directeur PvKO en Joop Bakker, directeur exploitatie RET
-
Van 18:45 tot 19:00
Klantbeleving
Jean Paul Duurland, Manager Marketing, Verkoop en Service bij de RET en gastdocent CRM leadership bij Nyenrode Business Universiteit, schetst een theoretisch kader en gaat in op het belang van beleving.
-
Wat is de sleutel tot succes? Het antwoord op die vraag geeft de RET zelf. Maar jullie ervaren dit ook als reiziger van de RET. Openbaar vervoer heeft geen beste naam als het op klantgerichtheid aankomt. RET bewijst het tegendeel. Zij roepen niet dat ze klantgericht zijn, zij zíjn het! Door te focussen op betrokken medewerkers en op service voor de klant. Daarmee wonnen zij zelfs de Nima Internal Branding Jaarprijs. Lesly Broekaart, Projectleider servicegerichtheid bij de RET, geeft je de sleutel tot succes.
-
Egbert Jan van Bel vertelt ons aan de hand van vier concrete cases hoe klanten naar organisaties kijken en hoe je je organisatie klaar kunt stomen voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL. Hij gaat tevens in op het belang van betrokken medewerkers binnen organisaties en het verschil dat zij kunnen maken.
-
Van 20:25 tot 20:55
Deelnemers denken mee met de RET
Brainstorm op onderwerpen in verschillende zalen.