Logo

Programma van Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

Kennissessie met RET, de meest klantgerichte vervoerder van Nederland! - 17 mei 2016

Programma van Kennissessie met RET: Betrokken medewerkers, de basis voor loyale klanten - 17 mei 2016

Op dinsdag 17 mei:
17:30 - 18:30 Ontvangst met hapje en drankje
18:30 - 18:45 Welkomstwoord PvKO en RET
18:45 - 19:00 Klantbeleving
19:00 - 19:45 RET case Internal Branding Door Lesly Broekaart
19:45 - 20:00 Pauze
20:00 - 20:25 6 gouden regels voor klantgerichtheid Door Egbert Jan van Bel
20:25 - 20:55 Deelnemers denken mee met de RET
20:55 - 21:15 Plenaire terugkoppeling ideeën
21:15 - 22:00 Borrel
  1. Van 18:30 tot 18:45

    Welkomstwoord PvKO en RET

    Door Maricken Hengeveld, directeur PvKO en Joop Bakker, directeur exploitatie RET

  2. Van 18:45 tot 19:00

    Klantbeleving

    Jean Paul Duurland, Manager Marketing, Verkoop en Service bij de RET en gastdocent CRM leadership bij Nyenrode Business Universiteit, schetst een theoretisch kader en gaat in op het belang van beleving.

  3. Van 19:00 tot 19:45

    RET case Internal Branding

    Door Lesly Broekaart

    Wat is de sleutel tot succes? Het antwoord op die vraag geeft de RET zelf. Maar jullie ervaren dit ook als reiziger van de RET. Openbaar vervoer heeft geen beste naam als het op klantgerichtheid aankomt. RET bewijst het tegendeel. Zij roepen niet dat ze klantgericht zijn, zij zíjn het! Door te focussen op betrokken medewerkers en op service voor de klant. Daarmee wonnen zij zelfs de Nima Internal Branding Jaarprijs. Lesly Broekaart, Projectleider servicegerichtheid bij de RET, geeft je de sleutel tot succes.

  4. Van 20:00 tot 20:25

    6 gouden regels voor klantgerichtheid

    Door Egbert Jan van Bel

    Egbert Jan van Bel vertelt ons aan de hand van vier concrete cases hoe klanten naar organisaties kijken en hoe je je organisatie klaar kunt stomen voor het klantvriendelijkste bedrijf van NL. Hij gaat tevens in op het belang van betrokken medewerkers binnen organisaties en het verschil dat zij kunnen maken.

  5. Van 20:25 tot 20:55

    Deelnemers denken mee met de RET

    Brainstorm op onderwerpen in verschillende zalen.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.