Programma van Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015
Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015
dinsdag 15 september 2015 van 16:00 uur tot 20:30 uurSAMRKlantgericht ondernemen, Business model, Engagement
Programma van Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015
Op dinsdag 15 september:
16:00 - 16:30
Ontvangst
16:30 - 16:45
Welkom en inleiding Maricken Hengeveld en dagvoorzitter Ed Peelen
16:45 - 17:30
Introductie benchmark vanuit de wetenschap, het onderzoek en de resultaten: draagt een klantgerichte onderneming echt bij aan positieve bedrijfsresultaten?
Door Janny Hoekstra
17:30 - 18:15
Presentatie case Unilever aan de hand van de benchmark drivers
18:15 - 18:45
Pauze en broodje
18:45 - 20:00
Workshop Engagement - Wat kunnen we leren van industrieleiders?
Door Edward Huizenga