
Inspiratiesessie: Haal de robot uit de mens ... + ALV
TOELICHTING WORKSHOPS
De workshops: de digitale collega in actie
🔊 Voice AI in actie – Intakes die werken voor klant én organisatie
Zakelijke reizen boeken bij TUI begint met een goed gesprek. Voice AI helpt deze gesprekken klantvriendelijker én efficiënter te maken. De technologie luistert mee, vat automatisch samen en haalt relevante inzichten naar boven – direct vastgelegd in Microsoft Dynamics. Zo houd je als medewerker meer aandacht voor het gesprek zelf, en krijgt de klant een persoonlijker ervaring.
Zakelijke reizen boeken bij TUI begint met een goed gesprek. Voice AI helpt deze gesprekken klantvriendelijker én efficiënter te maken. De technologie luistert mee, vat automatisch samen en haalt relevante inzichten naar boven – direct vastgelegd in Microsoft Dynamics. Zo houd je als medewerker meer aandacht voor het gesprek zelf, en krijgt de klant een persoonlijker ervaring.
🧠Persoonlijk advies met AI – De virtuele reisadviseur vanuit je woonkamer
Waarom zou AI alleen standaardvragen beantwoorden? Maak kennis met Thibault, de digitale collega van TUI die klanten op basis van voorkeuren een persoonlijk reisadvies geeft. Zonder wachttijden, zonder tussenkomst van een callcenter. Een AI die niet alleen hoort wat je zegt, maar ook begrijpt wat je bedoelt – en daar een reis op maat bij zoekt.
Waarom zou AI alleen standaardvragen beantwoorden? Maak kennis met Thibault, de digitale collega van TUI die klanten op basis van voorkeuren een persoonlijk reisadvies geeft. Zonder wachttijden, zonder tussenkomst van een callcenter. Een AI die niet alleen hoort wat je zegt, maar ook begrijpt wat je bedoelt – en daar een reis op maat bij zoekt.
💬 Conversational AI – Wat maakt een klantgesprek écht goed?
Hoe weet je of een klantgesprek goed is verlopen? Met behulp van AI kun je gesprekken automatisch analyseren, klantfeedback herkennen én verbeterpunten formuleren. In deze sessie leer je hoe je structureel leert van klantinteracties, zonder afhankelijk te zijn van tijdrovende handmatige beoordelingen.
Hoe weet je of een klantgesprek goed is verlopen? Met behulp van AI kun je gesprekken automatisch analyseren, klantfeedback herkennen én verbeterpunten formuleren. In deze sessie leer je hoe je structureel leert van klantinteracties, zonder afhankelijk te zijn van tijdrovende handmatige beoordelingen.
📈 Businesscase bouwen – Van AI-idee naar impactvolle implementatie
AI is interessant, maar hoe krijg je het intern op de agenda? Je leert hoe je een sterke businesscase bouwt: met de juiste KPI’s, heldere keuzes en slimme positionering. Ook sta je stil bij de balans tussen digitaliseren en menselijk blijven. Aan het eind heb je een concreet plan waarmee jij de digitale collega succesvol introduceert in jouw organisatie.
AI is interessant, maar hoe krijg je het intern op de agenda? Je leert hoe je een sterke businesscase bouwt: met de juiste KPI’s, heldere keuzes en slimme positionering. Ook sta je stil bij de balans tussen digitaliseren en menselijk blijven. Aan het eind heb je een concreet plan waarmee jij de digitale collega succesvol introduceert in jouw organisatie.