Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: Van Wereldwijde Inzichten naar Jouw Future-proof CX Praktijk

Inspiratiesessie: Van Wereldwijde Inzichten naar Jouw Future-proof CX Praktijk

Over de sprekers

  1. Devika Sluisdom

    Devika Sluisdom

    Devika is een marketeer met jarenlange ervaring in de mediawereld, onder andere bij het grootste jongerenplatform van Nederland; NPO FunX. Empowerment is een belangrijke drijfveer en visie, die constant terugkomt in haar werk. Devika organiseert evenementen met een next level belevenis en heeft als persoonlijke missie om communities te verbinden. In haar werk is ze vaak verantwoordelijk voor het sluiten van strategische partnerships met gemeentes, ministeries en onderwijsinstellingen.
  2. Ismail Loukili

    Ismail Loukili

    Ismail is marketingstrateeg met een ijzersterke visie en ontzettend veel ervaring in de mediawereld, o.a. bij radiozenders NPO 3FM en NPO FunX. De ideeën uit zijn koker hebben verschillende records verbroken; zoals Plankgas achter Oranje aan en #3FMTrendingTalent. Ook werkte hij meermaals mee aan Serious Request. Zijn motto’s zijn: ‘kantelen’, gaan voor onconventionele oplossingen. En content is king; de juiste content en een sterk verhaal brengt mensen echt in beweging.
  3. Miranda van der Schouw

    Miranda van der Schouw

    Miranda werkt al ruim 20 jaar in het vak met ervaring aan zowel klant- als bureauzijde. Binnen Ipsos is zij verantwoordelijk voor de CX en EX programma’s en een aantal Key-accounts in verschillende branches en sectoren.
  4. Robert Broekman

    Robert Broekman

    Robert werkt al 25 jaar in het Marktonderzoek waarvan de laatste 20 jaar de focus op klant en medewerker beleving. Binnen Ipsos is hij verantwoordelijk voor dit team.