Deepdive Van Lanschot Kempen
Welkom bij dit Kijkje in de Keuken bij Van Lanschot Kempen. Graag delen zij hun verhaal van de afgelopen jaren richting een hogere CX volwassenheid. Een reis waarbij met behulp van focus en een integraal CX programma, het lukte om de organisatie van een CX ‘in ontwikkeling’ door te laten groeien naar een niveau van ‘hoog volwassen’. En ook leuk, de NPS steeg mee van 2 naar om en nabij de 40. Hoe kregen ze dat voor elkaar?
Laat je onderdompelen in hun verhaal: Hoe door een omvangrijk programma klantbeleving tot in de haarvaten van de organisatie kwam te staan? En hoe door het delen van klantverhalen en klantinzichten een hechte VLK community ontstond?
Waar staan ze nu? Wat zijn de volgende stappen en welke uitdagingen komen op hun pad? Discussieer mee en verrijk je inzichten. Deze sessie wordt gehouden op de 17e verdieping van het kantoor op de Zuidas, kom jij genieten van het mooie uitzicht?