
Inspiratiesessie: Levenslange klantrelaties … hoe?
Wat is de toekomst van loyaliteit? Hoe wordt loyaliteit onderdeel van de klantervaring? Hoe vinden organisaties een goede mix tussen rationele loyaliteit (bijvoorbeeld punten, korting, etc.) en emotionele loyaliteit, waar het gaat om waardering en begrip voor de klant? En hoe geef je invulling aan de diepere laag die draait om purpose en community waarbij de waarden van klant en bedrijf elkaar vinden?
Laat je inspireren door de praktijkverhalen uit de retail: AS Watson, bekend van merken zoals Kruidvat en ICI PARIS XL. En maak kennis met de loyalty praktijk in de hotelindustrie: Meliá Hotels. Laat onder leiding van de loyalty experts van Capgemini traditionele benaderingen achter je en omarm de innovatieve strategieën en inzichten.
Ontdek hoe je klantloyaliteit kunt versterken en je klanten kunt verrassen. Verwacht mooie discussies, diepgaande inzichten en waardevolle connecties met gelijkgestemde professionals… en ga in een interactieve breakout zelf aan de slag met het Loyalty Maturity Model.
Meld je direct aan voor deze mooie kans om je kennis te vergroten en je loyaliteitsstrategie te ijken en eventueel te transformeren.
Schrijf je nu in voor deze mooie kans om je kennis te vergroten en je loyaliteitsstrategie te ijken en eventueel te transformeren.. op weg naar het creëren van levenslange klantrelaties!