
From emotions to experiences | Special track within Consumer Behaviour in Tourism Symposium
Op 2 juni in de ochtend zijn we als PvKO community welkom om aan te sluiten bij de 15e editie van het internationale Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS) op het mooie klooster van de Breda University of Applied Science. Een uitgelezen kans om eens een andere setting te verkennen en ons netwerk te verbreden. We verzorgen een ‘special track’ die in het teken zal staan van ‘cross-industry’ cases rond het thema consumenten gedrag van de toekomst.
De sessie wordt afgetrapt door de onlangs gepromoveerde BUAS researcher Wim Strijbosch over zijn onderzoek “From emotions to experiences”.
Daarna kun je in verschillende breakoutsessies op zoek gaan naar antwoorden op vragen als
- How to create emotions through digital touchpoints?
- How to create transformative experiences?
- How to measure emotions in an experience?
- How can customers be engaged in the overall experience?
De sprekers worden in de komende weken aan je voorgesteld. Reserveer deze dag alvast in je agenda of schrijf je in. Er is een maximum aan het aantal beschikbare plaatsen.
De voertaal van het congres is Engels.