Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie

Samenwerking wordt hoe langer hoe belangrijker willen we de complexiteit en de uitdagingen in de wereld om ons heen het hoofd bieden. Deze uitdagingen zijn niet meer op te lossen met een “quick fix” die je in je eentje uitvoert en waarna je weer jaren vooruit kunt. We leven in een VUCA wereld die veranderlijker is dan ooit en waar de oplossingen jarenlange strategische samenwerking vereisen tussen (keten)partners en vaak zelfs daarbuiten.

Nieuwe concepten en businessmodellen ontwikkelen die dwars door de structuren in jouw organisatie ingaan. Hoe creëer je samen energie voor vernieuwing en realiseer je succesvolle coalities die nieuwe klantwaarde realiseren? Hoe gaan we op weg naar een klant gedreven ecosysteem?

Deze vragen verkennen we met twee klantgerichtheidsprofessionals bij wie samenwerking in het DNA zit. Jannie van den Broek over Vitale coalities in de zorg en Tijntje Louwers over samenwerking in het onderwijs.

Als interim directeur van de Zorgambassade en voorvechter voor waardegedreven zorg is Jannie constant alert op het zoeken van samenwerkingsverbanden, aangaan van partnerships en het bouwen van coalities. Steeds met als doel innovaties in de zorg te versnellen en meer waarde voor de patiënt te realiseren door anders te denken, samen te werken en barrières weg te nemen.

Als hoofd van onderwijsplatform WRTS (middelbare scholieren kunnen er niet omheen) smeedt Tijntje duurzame relaties in het onderwijs-ecosysteem die haar en haar organisatie in staat stellen het bijles- en huiswerkbegeleiding-programma perfect te laten aansluiten bij de eisen en verwachtingen van scholen én scholieren.

Deze middagbijeenkomst staat onder leiding van Dorien van der Heijden en Jan-Hein Pierik. Samen zullen zij op een interactieve manier ingaan hoe ‘slimme coalities’ tot waardevolle innovatieve oplossingen (kunnen) leiden en het gesprek met Jannie en Tijntje hierover aangaan.. Dorien en Jan-Hein brengen dan ook de praktijkverhalen van hun podcast-reeks over klantgericht innoveren in de discussie in. Zo zorgen ze dat jij de meest belangrijke inzichten mee naar huis kan nemen.

Verheug je op een interessante middag waarin je veel tips en inspiratie over slim samenwerken mee kan nemen naar je klantgerichte organisatie.

Aanmelden

Je kan je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 nov.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 195,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen