Dorien is de vernieuwer met de menselijke maat. Haar kracht? Ze maakt ingewikkelde dingen eenvoudig zonder ze plat te slaan. Als partner bij Lobster Company helpt ze organisaties toekomstplannen te ontwikkelen en te realiseren, als lid van het veranderteam. Ze blijft in haar werk altijd dicht bij de bedoeling én de mens.
Jan-Hein Pierik
Jan-Hein helpt organisaties en professionals bij hun uitdagingen rondom het verbeteren van de klantbeleving. Hij focust daarbij op mensgericht innovatie: waar digitalisering de mens kan 'aanvullen' in plaats van overnemen. Jan-Hein heeft CX transities doorgevoerd bij verschillende organisaties: van klein tot groot, van publiek tot privaat. Altijd vanuit zijn geloof: de beste klantgerichte strategie is kostenefficiënt, stimuleert medewerkersgeluk en exponentiële groei. Een win-win-win!
Jannie van den Broek
In haar rol als Director Strategic Capabilities & Solutions bij Amgen BV, was Jannie van den Broek verantwoordelijk voor de strategische partnerships met zorgpartijen. Binnen deze partnerships werden innovatieve oplossingen ontwikkeld om de resultaten van een behandeling te helpen verbeteren. Oplossingen die na de ontwikkeling binnen het ziekenhuis opgeschaald werden of in andere ziekenhuizen werden geïmplementeerd. Ook in haar huidige rol als interim directeur van de Zorgambassade staat het zoeken naar en realiseren van slimme coalities in de zorg centraal. Over al deze ervaring in en om de gezondheidszorg in Nederland komt ze haar ervaringen delen. Wat is er geleerd van deze manier van werken? Wat werkt wel, wat werkt niet? Moet je altijd wel een partnership najagen, of zijn er andere vormen die ook werken?
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
Klaas Damstra
Klaas is klantreisexpert bij KVK. Vanuit programma Levensgebeurtenissen coördineert hij de klantreis ‘financiering vinden’. In dit programma werken verschillende publieke partijen samen aan betere, klantgerichte dienstverlening voor MKB-ondernemers met financieringsbehoefte. Daarnaast zet hij zijn expertise binnen KVK in om dienstverlening te verbeteren vanuit de behoeftes van de klant door het doen van onderzoek, analyse en het aanjagen van verbetervoorstellen.
“Resultaat is pas echt behaald als de klant de impact van verbeteringen merkt”
Tijntje Louwers
Tijntje werkt zo'n 25 jaar in verschillende functies voor mooie Nederlandse (tech) merken. Begonnen bij Hi (voor wie het nog kent het jongerenmerk van KPN)/ 1997-2005, TomTom/ 2005-2010, Marktplaats/ 2010-2013 en nu bij Futurewhiz het moederbedrijf van WRTS, Squla, scoyo en StudyGo/ 2013 - heden. Allemaal bedrijven in een snel groeiende markt in de periode waarin Louwers er werkte. En platform waar je als marketeer mee kan denken hoe het moet werken, eruit moet zijn en wat de uiteindelijke value proposition is.