Sprekers bij Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact
Over de sprekers
-
Arjen van Hijum
Arjen is (mede-)eigenaar en directeur van excap. Iedere dag zet hij zich met ruim 30 collega-Captains in om de customer en employee experience van organisaties aantoonbaar te verbeteren. En iedere dag vertaalt excap inzichten vanuit klant-, medewerkers- en mystery guest-onderzoek naar activatie en impact. Naast het feit dat Arjen iedere dag met groot plezier zijn wekker zet om klanten te helpen, strategische sessies vorm te geven en innovaties te vinden, zet hij net zo graag de wekker om te genieten van zijn leuke vrouw en twee kids.
Tijdens het festival zal Arjen met groot enthousiasme de rol van dagvoorzitter op zich nemen, de thema’s met elkaar verbinden en de verantwoordelijkheid op zich nemen om de bezoekers vol inspiratie en leerzame tips naar huis te laten gaan!
-
Marco Budding
Nadat hij jarenlang als adviseur van een IT-bedrijf recreatiebedrijven hielp bij automatiseringsvraagstukken, begon Marco Budding in 2007 als marketing manager bij Droomparken. Hij bouwde aan de groei van het label en initieerde succesvolle acties die hebben bijgedragen aan het succes van de keten. Sinds de overname door EuroParcs is Marco verantwoordelijk voor het rental-marketing gedeelte binnen de organisatie. In die functie liggen zijn focus en passie bij online presence van de organisatie. “Als de kinderen na de vakantie in de auto naar huis zitten te huilen omdat de vakantie voorbij is, hebben wij het goed gedaan".
-
Robert Leclercq
Robert is mede-oprichter en CEO van Lender & Spender, een innovatief online platform gericht op consumentenfinancieringen. Voor de lancering van Lender & Spender in 2016 adviseerde hij banken en verzekeraars bij fusies en overnames en heeft daardoor in de keukens van veel financiële instellingen kunnen kijken. Deze periode is de inspiratie geweest om een platform op te zetten om de wereld van lenen en uitlenen transparanter, klantgerichter en voor iedereen beschikbaar te maken.