Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie LIVE: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

Werkgeluk = klantgeluk! Wetenschappelijk onderzoek toont het aan!

Welkom bij de Inspiratiesessie over werkgeluk! Welkom bij een zomerse bijeenkomst aan de Bergsche Plassen in Rotterdam, een ideale plek voor de eerste live inspiratiesessie na 15 maanden online .. als dat geen werkgeluk is!

Wat maakt blij? Heb je eigenlijk invloed op je eigen (werk)geluk en zo ja… wat kun je dan doen om dit te vergroten? En hoe zorg je als werkgever voor een organisatie die werkgeluk stimuleert?

Verheug je op een sessie waarin je antwoord gaat vinden op de bovenstaande vragen. Helma en Hanneke van DOES Adviesgroep schetsen het kader. Hoe werkt het? Chief Happiness Officer van New10, Sebastian laat zien hoe hij er invulling aan geeft en Vera en haar collega’s van Superstaff vertellen in persoonlijke verhalen hoe werkgeluk voor hen het verschil maakt. In deze Inspiratiesessie operationaliseren we de prachtige uitgangspunten van werkgeluk? Daar wil jetoch  bij zijn!

We gaan elkaar ontmoeten op een RIVM verantwoorde manier met maximaal 50 deelnemers en met veel buitenlucht en anderhalve meter afstand.

SPREKERS

SebastianSebastian Sawicki | Chief Happiness Officer | New10
Voor Sebastian betekent werkgeluk drie dingen: 1. plezier en voldoening halen uit je werk; 2. jezelf ontwikkelen als persoon & professional en 3. samenwerken met leuke collega’s. Hij laat ons zien hoe hij invulling geeft aan de mooie functie van Chief Happiness Officer van New10. En vertelt wat werkgeluk hen oplevert en hoe hij de hele organisatie daarin meekrijgt.

238 borrelHelma Veenstra en Hanneke Bor | DOES Adviesgroep
Helma en Hanneke nemen je mee in de wereld van werkgeluk. Zij geven je inzicht in wat werkgeluk is, wat het kan opleveren én hoe je (nog) meer werkgeluk in de organisatie kunt krijgen. Je hebt het thema werkgeluk misschien al eens voorbij zien komen of je bent er al mee bezig. Maar hoe bevorder je het werkgeluk binnen jouw organisatie? Wat kun je ermee, wanneer is het slim om hiermee aan de slag te gaan en hoe doe je dat dan? Deze vragen beantwoorden Helma en Hanneke in deze inspirerende en interactieve sessie over werkgeluk.

veraVera van Amsterdam | SuperStaff
Hoe medewerkersgeluk zich vertaalt naar een optimale klantbeleving? Vera van Amsterdam van SuperStaff – matchmaker tussen gastgerichte mensen en de leukste werkgevers – gaat het gesprek aan met een aantal medewerkers. Deze medewerkers creëren dagelijks (kleine) geluksmomentjes bij klanten en gasten. Of het nou gaat om het bezorgen van een culinaire belevenis aan huis voor Thuis uit Eten, het ontzorgen en verzorgen van de gasten op de Eurostar trein of het goedkeuren van een verzekeringsaanvraag bij de Vereende door middel van een oplossing op maat. Stuk voor stuk maken deze mensen het verschil en delen zij graag hoe hun werkgeluk invloed heeft op hun klantgerichtheid en wat een werkgever kan doen om dit positief te beïnvloeden.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 def.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen