Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant

Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant

Over de sprekers

  1. Daan Bakker

    Daan Bakker

    Er worden constant beslissingen genomen binnen Achmea. Of er een nieuwe klant wordt geaccepteerd, of we een claim uitbetalen of een aanpassing in het beleid. Het is mijn werk om deze beslissingen te onderbouwen met AI zodat de beslissing tot een zo goed mogelijk resultaat leidt. Dit doe ik in Team Data Science onder Schade Particulier. We helpen mee om het acceptatie- en claimproces te verbeteren en fraudeurs op te sporen met als doel een zo gezond mogelijke portefeuille. Mijn werk is afgelopen jaar vooral geweest in het opsporen van fraudeurs met o.a. een netwerkanalyse en samen met Lars heb ik het idee en model achter de AutodiefalBarometer ontwikkeld.
  2. Jorn de Vries

    Jorn de Vries

    Jorn is sinds 2012 betrokken bij Flitsmeister. Samen met Rick en Sjoerd heeft hij het bedrijf Flitsmeister uitgebouwd tot een van de meest toonaangevende verkeersapps van de Benelux. Samen met Sjoerd sturen zij als Managing Meister het bedrijf aan op zoek naar verdere groei.
  3. Lars Bokkers

    Lars Bokkers

    Lars is Data Scientist bij Schade Particulier Achmea. Hij houdt zich voornamelijk bezig met toepassingen van AI technieken zoals beeldherkenning op luchfoto’s en schadefoto’s, text mining en andere slimme digitale toepassingen.
  4. Niels van Gorp

    Niels van Gorp

    Niels is Data Strateeg en Data Filosoof bij Coöperatie VGZ. Hij maakt binnen VGZ de waarde van data inzichtelijk en helpt in het verantwoordelijk omgaan met die data. Met kennis van de zorg en van data verbindt hij graag business en data aan elkaar in innovatieve projecten.
  5. Sjak van Nieuwkuijk

    Sjak van Nieuwkuijk

    Sjak werkt bij Interpolis aan nieuwe innovatieve preventiediensten en -producten die klanten helpen bij het voorkomen van schade en het ongemak wat daarbij komt kijken. Hij weet dat je met voorkomen/verkleinen van risico’s klanten beter helpt. De 35 jarige ervaring in de schadeverzekering branche komt daarbij goed van pas. Zijn doel: bijdragen aan een veiliger Nederland. Het werkterrein van Sjak is breed, van de thema’s Mobiliteit, Wonen tot Welbevinden en Ondernemen. Het gebruik van data is daarbij essentieel.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 - 18 maart.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00
Welkom CXPA-lid (maximaal 10, dus wees er snel bij) Gratis

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.