
Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
Is CX management altijd een afweging tussen kosten en experience of gaat kostenverlaging ook samen met een groeiende klantbeleving en engagement? Sarah Baart, Manager Customer Experience en Processes & Customer Care van hollandsnieuwe & Kees Kerkvliet, Managing Director bij TOTE-M vertellen ons daar meer over in een duo-presentatie tijdens de Ronde Tafel Online van 29 oktober.
Je kunt je verheugen op een inspirerende praktijkcase over hoe hollandsnieuwe een onderscheidende en memorabele customer journey realiseert met loyalere klanten en gemotiveerde medewerkers tot gevolg en tegelijkertijd de kostenkant scherp bewaakt.
We zoomen in op de ‘businesscase’ van het optimaliseren van het touchpoint chatbot. En hoe Sarah en haar team hierbij met een beperkt budget slimme keuzes hebben gemaakt die een hoge klantwaardering en aantoonbare verbetering van klanttevredenheid hebben opgeleverd. Een win-win situatie die hun manier van aanpak in de klantgerichtheidsstrategie illustreert.
Schrijf je snel in voor deze Ronde Tafel Online en discussieer mee en breng je eigen afweging tussen kostenbesparing en klantbeleving in.
Meer over hollandsnieuwe
Vodafone-dochter hollandsnieuwe is actief in een zeer competitieve en dynamische markt. Ondanks de toppositie in NPS-benchmarks heeft hollandsnieuwe de uitdaging om klanten steeds weer relevant te bedienen. De Customer Journey is daarvoor als uitgangspunt genomen. Hoe helpt het Customer Journey-project bij de verandering binnen hollandsnieuwe? Hoe worden de diverse disciplines hierin meegenomen? Hoe is de klant de inspiratiebron voor nieuwe initiatieven en wat betekent dit voor de medewerkers op de vloer?
SprekersSarah Baart | Manager Customer Experience and Processes & Customer Care | hollandsnieuwe
Sarah is eindverantwoordelijk voor de Customer Experience bij hollandsnieuwe en als zodanig één van de drijvende krachten achter het Customer Journey programma. Door jarenlange ervaring als Service en Customer experience professional weet zij als geen ander welke rol klantbeleving speelt bij het boeken van duurzame resultaten.
Kees Kerkvliet | Managing Director | TOTE-M & Lecturer Business School Beeckestijn
Kees is Managing Director bij TOTE-M en richt zich dagelijks op het optimaliseren van klantinteracties en klantbeleving. Gedreven door de missie: het creëren, faciliteren en borgen van Waardevolle Ontmoetingen,springt hij iedere morgen weer met enthousiasme uit zijn bed om zijn klanten op Persoonlijke, Memorabele en Duurzame manier van dienst te zijn.
Het topic 'CX Business Case' loopt als een rode draad door de PvKO programmering heen. In het voorjaar trapten we af met een Inspiratiesessie met bijdragen van Beeckestijn, VodafoneZiggo, ABN AMRO en PebEx. (Zie HIER een terugblik). Gevolgd door een Ronde Tafel waarin dieper werd ingegaan op de CX Business Case van TUI. (Lees HIER terug). Op 8 december volgt een Inspiratiesessie over CX-Performance Management.