Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts

Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts

Over de sprekers

  1. Ed Peelen

    Ed Peelen

    Bijzonder hoogleraar content marketing en o.a. verbonden aan de UvA. Voorzitter Raad van Advies PvKO en oud Bestuursvoorzitter PvKO.
  2. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  3. Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten is managing partner bij Altuïtion. Altuïtion is Nederlands'​ leidende Customer & Employee Experience Consultancy. Het is onze passie om organisaties en hun merken te helpen groeien tot 9+ organisaties, die succesvoller zijn omdat ze een sterke emotionele verbinding weten te creëren. Niet alleen met het hoofd, maar vooral vanuit het hart. Stephan geeft ook vaak les en is co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie'​, 'Klanthelden’ en 'Basisboek Customer Journey’. Een van Altuïtion’s activiteiten is het warmer en menselijker helpen maken van de digitale klantbediening van organisaties, zowel in B2C als B2B. Vandaag staan de warme schermen van ViaSana centraal.
  4. Theo van der Steen

    Theo van der Steen

    Theo, Directeur van Underlined, is actief met het opzetten en begeleiden van data driven methoden om impactvol te verbeteren in klantbeleving. Hij verzorgt regelmatig gastcolleges bij o.a. Nyenrode en het JADS. Daarnaast werkt hij samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent op het gebied van Artificial Intelligence. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX, zoals voor MOA insights professional van het jaar.