Sprekers bij Inspiratiesessie Online: Customer Insights en Metrics
Over de sprekers
-
Frans Bernard van Riel
Met een achtergrond in klassieke muziek en organisatiewetenschappen heeft Frans Bernard het zijn specialiteit gemaakt om publiek en musici bij elkaar te brengen, met een focus op data en muzikale inhoud. Na functies bij onder meer Muziekgebouw Eindhoven en Festival Oude Muziek Utrecht werkt hij sinds 2010 bij Muziekgebouw aan ’t IJ in Amsterdam als marketeer en lid van de programmeringsredactie.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Marieke Koningen
Marieke is als senior consultant werken bij Consultants in Quantitative Methods (CQM). Na jarenlang werkzaam geweest te zijn in marketing research aan bureau en klantzijde (Dorel, fabrikant van Maxi-Cosi en Quinny) heeft ze de uitdaging aangenomen om de verbinding te zoeken tussen Data Science en Marketing. Samen met haar collega’s heeft ze Customer Stories ontwikkeld. Customer Stories helpt klanten om verhalen te vinden in grote hoeveelheden gestructureerde en ongestructureerde tekstuele data.
-
Nienke van der Sangen
De zevenentwintigjarige Nienke van der Sangen heeft een achtergrond in Business & Languages en ervaring in de technische branche. Sinds twee jaar werkt ze als commercieel binnendienst medewerkster bij Signify. Doordat zij in deze rol in nauw contact staat met de klant weet Nienke als geen ander hoe belangrijk klanttevredenheid is. Customer first is dan ook niet voor niets een van de pijlers van Signify.
-
Ruud van der Kallen
Ruud heeft 15 jaar ervaring in Operations Management bij verschillende grote techbedrijven. Continue procesverbeteringen heeft hij op verschillende disciplines nagestreefd. Sinds 2 jaar is hij verantwoordelijk voor de Quote en Customer Support afdeling van Signify Nederland.
Waar hij samen met zijn collega’s op zoek is naar verbeteringen in de klantervaring door middel van Lean Management. De “close the loop” is de key tot het succesvol implementeren van transactionele NPS bij Signify.