Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …

Over de sprekers

  1. Daan Noordeloos

    Daan Noordeloos

    Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantgericht werken de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment ondersteund Daan als ondernemer verschillende organisaties met het ontwikkelen van een evidence based mindset om complexe problemen op te lossen en hun klantdoelen te realiseren. Daan is sinds januari 2020 ook voorzitter van PvKO.
  2. Hans Molenaar

    Hans Molenaar

    Hans is mede-oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, Selligent CRM, en E-banking Solutions), b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs en spreekt hij regelmatig op events.
  3. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  4. Manfred van Heiningen

    Manfred van Heiningen

    Manfred is Manager Data & Analytics bij VodafoneZiggo. Al ruim 15 jaar werkzaam in commercie, waarvan zeker 10 jaar in data gedreven marketing. Geïntrigeerd door het spanningsveld tussen commerciële doelstellingen enerzijds en de wens van de klant om alleen relevante berichten te ontvangen anderzijds. Gelooft dat data hierbij kan ondersteunen en VodafoneZiggo zet hier momenteel een belangrijke stap in door het implementeren van GURU, de PEGA marketing software waarin machine learning, AI en een hoeveelheid aan data bronnen een cruciale rol spelen om te bepalen welk bericht het meest relevant is voor een klant.
  5. Marijn de Leeuw

    Marijn de Leeuw

    Marijn is Strategy CX Consultant bij ABN AMRO. Hij is 4 jaar werkzaam voor ABN AMRO. Daarvoor was Marijn 10 jaar lang een extern consultant en was hij verantwoordelijk voor verschillende verander initiatieven om de organisaties meer klantgericht te maken. Zijn focus lag de afgelopen periode op het structureel meten van en sturen op CX. Marijn werkt voor de Retailtak (particuliere klanten), maar is ook onderdeel van het bankbrede CX-kernteam.
  6. Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten

    Stephan is partner bij Altuïtion, in Nederland het​ leidende consultancybureau op het gebied van klant- en medewerkersbeleving. Altuïtion helpt organisaties uit de groeien tot 9+ organisaties. Vanuit zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan met grote regelmaat op als spreker of dagvoorzitter en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is eveneens co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare'​ en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving' en recent van ‘Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied’.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 april.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een (online) event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste (online) bezoek is een vrijblijvende kennismaking. 

Deel met anderen