Sprekers bij Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …
Over de sprekers
-
Hans Molenaar
Hans is mede-oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. In het verleden heeft hij binnen zowel grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, Selligent CRM, en E-banking Solutions), b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Daarnaast is hij voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs en spreekt hij regelmatig op events.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Manfred van Heiningen
Manfred is Manager Data & Analytics bij VodafoneZiggo. Al ruim 15 jaar werkzaam in commercie, waarvan zeker 10 jaar in data gedreven marketing. Geïntrigeerd door het spanningsveld tussen commerciële doelstellingen enerzijds en de wens van de klant om alleen relevante berichten te ontvangen anderzijds. Gelooft dat data hierbij kan ondersteunen en VodafoneZiggo zet hier momenteel een belangrijke stap in door het implementeren van GURU, de PEGA marketing software waarin machine learning, AI en een hoeveelheid aan data bronnen een cruciale rol spelen om te bepalen welk bericht het meest relevant is voor een klant.
-
Marijn de Leeuw
Marijn is Strategy CX Consultant bij ABN AMRO. Hij is 4 jaar werkzaam voor ABN AMRO. Daarvoor was Marijn 10 jaar lang een extern consultant en was hij verantwoordelijk voor verschillende verander initiatieven om de organisaties meer klantgericht te maken. Zijn focus lag de afgelopen periode op het structureel meten van en sturen op CX. Marijn werkt voor de Retailtak (particuliere klanten), maar is ook onderdeel van het bankbrede CX-kernteam.
-
Stephan van Slooten
Stephan is Managing Partner bij Altuïtion. Altuïtion, opgericht in 1997, is een Customer & Employee Experience Boutique en een commercieel innovatiebureau. Altuïtion is gespecialiseerd in belevings-, service- en productinnovaties die organisaties onderscheidend commercieel voordeel opleveren. Altuïtion biedt inzicht in de onbewuste, 'zachte' drijfveren van klanten en prospects, en vertaalt deze in co-creatie in harde resultaten. Van new business tot klantbehoud.
Naast zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan regelmatig op als spreker op marketing- en klantbelevingscongressen en incompany (9+) workshops, en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is co-auteur van de managementbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare' en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving' en het HBO-boek 'Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied'.