Logo

Programma van Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid

Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid

Programma van Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid

Op woensdag 12 juni:
13:45 - 14:00 Welkom, de koffie en iets lekkers staat klaar
14:00 - 14:20 Start Ronde Tafel – kennismaking en verwachtingen
14:20 - 14:50 Het maturity model en de uitkomsten van het onderzoek
14:50 - 15:10 In welke fase zit mijn organisatie en wat heb ik nodig om verder te komen?
15:10 - 15:25 Pauze
15:25 - 15:45 Terugkoppeling discussie per groep
15:45 - 16:45 CX Challenge: serious gaming met andere CX professionals
16:45 - 17:00 Recap en afsluiting
17:00 - 17:30 Napraten met borrel
  1. Van 15:45 tot 16:45

    CX Challenge: serious gaming met andere CX professionals

    Tijdens de Customer Experience Challenge beantwoorden teams onder tijdsdruk vragen en voeren ze opdrachten uit om daarmee zo veel mogelijk ambassadeurs voor hun organisatie te verzamelen. Deze serious game beschikt over alle ingrediënten voor veel fanatisme! Bij dit interactieve bordspel gaat het om een combinatie van de meeste kennis en de beste ideeën. De trends en tips uit de CX praktijk worden direct door vertaald naar concrete acties om handen en voeten te geven aan meer klantgedrevenheid. Na het spelen van het spel heb je direct een lijstje aan activiteiten om de volgende dag al mee aan de slag te gaan om te verbeteren. Leuk en nuttig!