Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid
Programma van Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid
Op woensdag 12 juni: | |
13:45 - 14:00 | Welkom, de koffie en iets lekkers staat klaar |
14:00 - 14:20 | Start Ronde Tafel – kennismaking en verwachtingen |
14:20 - 14:50 | Het maturity model en de uitkomsten van het onderzoek |
14:50 - 15:10 | In welke fase zit mijn organisatie en wat heb ik nodig om verder te komen? |
15:10 - 15:25 | Pauze |
15:25 - 15:45 | Terugkoppeling discussie per groep |
15:45 - 16:45 | CX Challenge: serious gaming met andere CX professionals |
16:45 - 17:00 | Recap en afsluiting |
17:00 - 17:30 | Napraten met borrel |
-
Van 15:45 tot 16:45
CX Challenge: serious gaming met andere CX professionals
Tijdens de Customer Experience Challenge beantwoorden teams onder tijdsdruk vragen en voeren ze opdrachten uit om daarmee zo veel mogelijk ambassadeurs voor hun organisatie te verzamelen. Deze serious game beschikt over alle ingrediënten voor veel fanatisme! Bij dit interactieve bordspel gaat het om een combinatie van de meeste kennis en de beste ideeën. De trends en tips uit de CX praktijk worden direct door vertaald naar concrete acties om handen en voeten te geven aan meer klantgedrevenheid. Na het spelen van het spel heb je direct een lijstje aan activiteiten om de volgende dag al mee aan de slag te gaan om te verbeteren. Leuk en nuttig!