Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid

Vanuit relevantie en met enthousiasme een fase verder komen in de klantgedrevenheid volwassenheid! Dat is waar het volgens Arjen van Ulden, expertise manager CX bij Blauw, om gaat en dit past ook helemaal bij de missie van PvKO: Nederland nog klantgerichter maken. In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie en hoe scoor je ten opzichte van jouw sector? We dagen je graag uit een stap verder te komen aan de hand van de inzichten uit de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019, diverse best practices én de CX Challenge!

PvKO is partner van de Nationale Klantgedrevenheidsmonitor. Lees er hier meer over.

Geïnteresseerd om kennis te delen, te discussiëren en mee te doen met de CX Challenge? Hartelijk welkom! De toegang tot de Ronde Tafel is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Wees er wel snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

NKm PvKO website 400 x 212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.

Deel met anderen