Sprekers bij Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!
Over de sprekers
-
Ben van Stee
Ben werkt al ruim 10 jaar in het vakgebied van design research en Customer Experience Management. Hij past graag het‘ outside-in-thinking’ toe bij het ontwikkelen van producten en diensten. Sinds 2017 is hij bij ING verantwoordelijk voor de implementatie en doorontwikkeling van de innovatiemethodiek PACE, tot in alle onderdelen van ING wereldwijd. Met de combinatie van design thinking, lean start-up en agile ondersteunt hij de transformatie van ING naar een ‘‘innovation enabled company”. Ben is empathisch, gedreven en heeft aandacht voor details
-
Elvira Arts
Elvira heeft 15 jaar ervaring in het ontwikkelen van producten en diensten. Sinds 7 jaar doet ze dit door nog meer de klantbeleving centraal te stellen en daarmee loopt ze voorop in het klantgericht ontwikkelen. Ze is nieuwsgierig, ziet overal kansen en is altijd gericht op het opdoen van nieuwe kennis. Dat maakt dat ze deze keer enthousiast haar eigen kennis en learnings deelt. Elvira heeft diverse verbetertrajecten afgerond waarbij service design haar heeft geholpen de klantbeleving te begrijpen en concreet te verbeteren.
-
Jules Prick
Jules is partner bij Koos en heeft meer dan 12 jaar ervaring in klantgericht innoveren en is expert in experience design. Hij houdt ervan om nieuwe dingen te testen en zo het vakgebied van service design te ontwikkelen. Want voorop lopen, dat wil Jules graag. Zo heeft Koos in de afgelopen 10 jaar de customer journey tot ultieme tool doorontwikkeld, maar zeker ook nagedacht over wat daarna komt; Hoe realiseer je verandering? Daarvoor heeft Jules praktische adviezen die hij deelt deze avond. Jules heeft een grote glimlach en is attent, avontuurlijk en super vakkundig.
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Peter Cuijpers
Peter geeft als Digitale strateeg richting aan de verandering van NS van traditioneel treinbedrijf naar modern mobiliteitsbedrijf. En als Digitale Customer Experience Manager is hij gefocust om de reiziger op plaats 1, 2 en 3 te zetten. Hij werkt graag met customer journeys en andere customer experience tools om de echte ervaring van klanten inzichtelijk te maken. Want als je verschil wilt maken, dan heb je te weten hoe het zit. Peter is betrokken, spontaan en ambitieus.