Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Futureproof Klantfeedback

Over de sprekers

  1. Astrid Senders

    Astrid Senders

    Astrid werkt sinds 2017 bij Transavia als Customer Journey Specialist, met als doel een bewuste organisatie dat niet alleen vanuit de klant denkt maar ook doet. Ze legt graag de linkjes tussen verschillende afdelingen in het behalen van dat gezamenlijke doel; klanten blij maken. Hiervoor stippelt ze samen met de organisatie het te bewandelen pad uit en verzamelt ze de nodige inzichten. Klantervaringen en klantloyaliteit kenmerken haar carrière dat ontstaan is vanuit haar achtergrond in Bedrijfskunde. Zelf plaatst ze zich ook graag aan de klantzijde door ervaringen op te doen in verre oorden en door smakelijke gerechten uit te proberen in buitenlandse keukens dichtbij.
  2. Ed Peelen

    Ed Peelen

    Oud Bestuursvoorzitter PvKO en o.a. verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en de UvA.
  3. Iris de Wilde

    Iris de Wilde

    Iris werkt al ruim 8 jaar bij VodafoneZiggo, eerst bij Sales, later bij Customer Operations. Haar doel? Het zo goed mogelijk implementeren van veranderingen binnen de klantcontactafdelingen, om zo onze klanten optimaal van dienst te zijn. Met als startpunt de CXP journeys. Sinds kort heeft ze de overstap gemaakt naar CXP, waar ze voor haar gevoel nóg meer de klant kan vertegenwoordigen. Als Product Owner van een agile team heeft ze nu direct invloed op wat ze kan verbeteren voor onze zakelijke klanten. Hier komt ze helemaal tot haar recht: met een team samenwerken en resultaat halen. Deze ‘getting thing done’ mentaliteit zien we privé ook terug. Op 13 april liep ze een 18 km obstakel run met een team van collega’s en vrienden, waarbij je de finish alleen haalt door samen te werken. Verder reist ze graag de wereld over met een rugzak en is ze een fervent bezoeker van muziekfestivals.
  4. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neem ik mee in mijn rol als directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  5. Nicole van den Heuvel

    Nicole van den Heuvel

    Nicole werkt sinds 2016 voor VodafoneZiggo, haar doel is van om samen te bouwen aan de beste klantervaring bij VodafoneZiggo met onze zakelijke klant als uitgangspunt. Dit is een continu proces, zeker met het oog op de nieuwe producten en diensten die voortdurend geïmplementeerd worden, een concurrerende markt en een organisatie in transformatie. Voor Nicole zijn passie, samenwerken en waardering geen loze woorden. Ze weet als geen ander dat de verbinding tussen collega’s en de Customer Journey hand in hand gaan. Daarom is Nicole een actief lid van de Culture Crew binnen VodafoneZiggo. Privé doet Nicole niets liever dan op stap gaan met haar 2 dochters of golfen met haar vriend, dan worden er veel nieuwe klantervaringen opgedaan. Zowel privé als zakelijk is ze altijd nieuwsgierig in wat mensen beweegt.
  6. Robert van Loon

    Robert van Loon

    Robert heeft al meer dan 15 jaar ervaring in de klantfeedback en onderzoeksmarkt. Robert heeft een bedrijfskunde (marketing) achtergrond en hij heeft ervaring op het gebied van marketing, marktonderzoek en sales, zowel vanuit klantzijde als vanuit bureauzijde. In de verschillende rollen als adviseur, onderzoeker, marketing- of business development manager altijd gedreven door één ding: de klant! En dat is ook de visie van Feeddex. ‘We helpen organisaties om succesvoller te worden door systematisch te luisteren naar en sturen op klantfeedback. Waarbij we zowel de tools als de begeleiding bieden om meer te bereiken met de resultaten.’
  7. Sieta Brunsting

    Sieta Brunsting

    Na diverse functies binnen Unigarant te hebben gehad is Sieta in 2011 aan de slag gegaan als Marktonderzoeker. Met veel plezier en enthousiasme heeft ze Martonderzoek opgezet. Ze is een echte ambassadeur en zet marktonderzoek in als middel om informatie te achterhalen. Bijvoorbeeld om bestaande en nieuwe diensten en producten te toetsen bij klanten. Maar ook om ontwikkelingen in de markt te volgen. Ze is nieuwsgierig en vasthoudend. Sinds kort is ze vast teamlid binnen het CX team. Privé kookt ze graag en wandelt en fietst ze om de balans te behouden.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen