Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Futureproof Klantfeedback

Effectief verzamelen in de klantreis
Hoe verzamel je effectief feedback in de klantreis die steeds meer multichannel wordt? In de wetenschap dat consumenten dagelijks overstelpt worden met mails en enquête moe worden. Hoe haal je voldoende respons? Welke andere bronnen kun je benutten? Welke nieuwe manieren zijn er om feedback te verzamelen? Hoe ga je het beste om met reviews en social?

Welke inzichten heb je nodig?
Welke inzichten zoeken we eigenlijk? NPS, CES, … welke inzichten heb je nodig om klantgerichter te ondernemen? Wat meet je continu en wat periodiek? Meet je in de beleving of juist de herinnering? Hoe integreer je verschillende bronnen tot relevante stuurinformatie en een 360 klantbeeld?

Klant = Core
Voor een continu leer-  en verbeterproces is een integrale implementatie van klantfeedback jouw fundament. Ga het gesprek aan met de klant! Een relatie komt van twee kanten, dus alleen op die manier kan je erachter komen wat jouw klant nou echt nodig heeft. En dat kan zelfs iets zijn, waar hij zichzelf nog niet geheel van bewust is. Dit zijn slechts eerste stappen richting een waarde toevoegende en duurzame relatie tussen jou en je steeds loyalere klant.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen